CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 17 december 2010

Theelichtkaartje

Hello lieve Blogger,
nadat ik het leuke nieuws van mijn vorig berichtje verwerkt had en een beetje huishoudelijk werk heb gedaan, heb ik een paar fotootjes genomen van mijn werkje dat ik gisteren heb gemaakt.
Ik merkte opeens dat ik nog een theelichtkaartje tekort kwam bij mijn meebrengseltjes.
Dus nog eentje gemaakt.
De paarse theelichtjes die ik laatst meebracht, kwamen nu van pas.

Binnen- en buitenkant heb ik met scrapvellen van Action gemaakt.
De tinten, paars in het viooltje, het geel van de tulp en het blauw van de muscaris bepaalden mijn verdere layout.


 De gouden vlinder heb ik uitgesneden uit een micavel van LaBlanche
Als je het kaartje opent dan zie je terug zo'n vlinder maar dan in het zwart.


Die heb ik aan de achterkant ingekleurd met Alcoholinkt.


Het labeltje dat je kan uitnemen om een boodschap op te schrijven,
heb ik versierd met een Creatable.
Het tekstje "Warm Thoughts" op de kaart refereert naar de kaarsjes.


Wil je het patroontje zien van dit theelichtkaartje? Neem dan een kijkje hier.

Nog een heel aangenaam berichtje dat ik deze morgen zag:
Terug een Award gekregen.
Ik wil bij deze Martina bedanken voor de Award die ik van haar ontving.
Mijn mening is dat iedereen die de moeite neemt om een blog, netjes en regelmatig, bij te houden een


Award verdient.
Het is dan ook zo moeilijk om deze door te geven. Aan acht doorgeven? Jammer, hoor. Ik maak geen keuze, 'k wil hem van harte delen met al mijn blogvolger/maatjes.

Ik wens jullie nog een fijne namiddag en avond,
Groetjes,

15 opmerkingen:

Linda zei

Wat schitterend mooi is ie weer, die kaarsjes passen echt mooi bij je papier.
gr linda

Marian zei

Deze is prachtig van kleuren. Echt super mooi
Groetjes,Marian

Deborah zei

Oh, zo een prachtige vlindertjes.
Ze springen er echt uit!
Heel mooi.
Groetjes Deborah

k@rin zei

hallo karin,

heel mooi hoor. Prachtig gedaan

groetjes karin

Ans zei

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik op bezoek ben geweest bij de bloggers, die ik volg. En dus ook bij jou. Er viel weer heel wat te lezen en te bekijken.
Allereerst wil ik je van harte feliciteren met je gewonnen challenge. Echt verdiend hoor.
Dan ben ik erg blij dat ik ook een stukje van de award mee mag "nemen". Hartstikke fijn.
En tenslotte vind ik je theelichtkaartje weer helemaal geweldig. Blijf het jammer vinden dat je zo ver weg woont, want anders kon ik eens een dagje op bezoek komen en veel van je leren.
Karin, een hele fijn weekend!
Groetjes Ans

beahobby zei

Super mooi dit geschenkje, mooie vlinders.

Bea

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Wauw, wat knap gemaakt, en proficiat met de award !

Groetjes, Jaimie

Karin zei

I noticed the butterfly right away when I looked at your card. It's so beautiful! And the warm thoughts is perfect with the candle gift that comes with it :) Hope you have a nice weekend!

Lia zei

He, dat is een prachtige theelichtkaart, mooi hoor.


groetjes Lia

cristel zei

hij is weer prachtig ik vind je vlinders super
grtjs

Eveliene zei

prachtige doosje karin
Mooie kleuren
En die vlinders leuk gedaan zo
heb met veel plezier je creatie komen bewonderen

Creatieve gr Eveliene

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Karin!!
de kleuren en het papier is ook zo mooi.
Groetjes Trudy

Liesbeth zei

Mooie uitvoering van het theelichtkaartje heb je gemaakt Karin. Wat heb je het papier mooi gebruikt hier, heb het ook nog liggen maar nog niks mee gedaan, het klopt allemaal bij je kaartje.\gr. Liesbeth

Anoniem zei

hallo hallo

ik kom je bedanken voor de prachtige kaart die ik heb mogen ontvangen van je !
hiervoor kom ik woorden tekort!
Een waar kunstwerkje.
Hoe doe je het allemaal!

Die vlinder op je geweldig mooie kaart met kaarsjes, is dit een stempel op mica? Ik probeerde ook eens met stempels te werken om mica, maar dit droogde niet echt?

Lieve groetjes
Tine

Stephanie zei

heay heay,

deze is ook erg leuk ;)
de kaarsjes passen ook mooi in
het geheel

ik ga gauw weer verder met freubelen

groetjes Stephanie