CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 29 december 2010

Volg je droom

Lieve Bloggers,
2010 nadert zijn einde.
Nog twee dagen en het oude jaar neemt zijn einde.
En ieder heeft zo zijn eigen wensen en dromen voor 2011.
Gisteren is bij mij al een droom in vervulling gegaan en dit door toedoen van Lies.
(zij heeft geen blog)
Langs deze weg wil ik je nog eens bedanken voor het prachtig geschenk dat ik van je kreeg.
Lies zei me dat ze niets deed met Pearl Ex (equivalent van Perfect Pearl) en bood me die spontaan, zo maar, aan.
Ze had echter niet gezegd dat het zo'n hoeveelheid was.
Kan je voorstellen hoe groot mijn verrassing was toen de postbode aanbelde en mij een groot pak overhandigde.
Toen ik het pak opende vond ik 32, netjes gelabelde, Pearl Ex potjes.

Ik kon wel een gat in de lucht springen.

Voor mijn kaartjes wordt dit zeker een "glansrijk" 2011.

Eventjes uit mijn droom ontwaken en terug naar Blogland.
Gisteren heb ik dan nog dit kaartje gemaakt.

Ik denk dat dit het meest eenvoudige kaartje is dat ik tot nu toe gemaakt heb.
Een kleurplaat (verkleind) had ik al met Distressinkt ingekleurd en op een Nestabilitie gekleefd.
Deze op een vintage achtergrondje van Action geplaatst en afgewerkt met een blauw organza lintje. Enkele kleefsteentjes erbij en dat was het.
"Follow your Dreams"
Deze tekststempel is niet van mij is, dus kan ik hem jullie ook niet schenken.

Maar hier is er eentje dat ik graag aan jullie cadeau doe.

Gewoon afbeelding kopiëren, "opslaan als" , invoegen in een worddokument, op maat maken en afdrukken.


Groetjes,

13 opmerkingen:

Linda zei

Wauw Karin wat een geweldig kado was dat, nou daar ben je natuurlijk heel blij mee.
Je kaartje is erg mooi en past ook schitterend bij dat achtergrondpapier, toppie weer.
gr linda

Lia zei

Zo kan mij voorstellen dat je blij bent met dit grote verrassingspakket.
En je kaart is weer erg mooi geworden.

Fijne jaarwisseling alvast,

groetjes Lia

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Oh ik vind het een héél mooi kaartje geworden , eenvoud is ook mooi hé :-)

Dank u voor de tekst !

Groetjes, Jaimie

Brenda zei

Hee Karin,

Wat een geluk heb jij met al die potjes perfect pearls zeg! Leuk joh!
Kun je weer lekker mee aan de slag, je weet er vast wel raad mee ;-)
Je kaart is weer erg mooi!
Bedankt voor de tekst digi ben er echt blij mee! Is weer eens wat anders dan die standaard teksten die ik al heb!
IK ben vandaag lekker een dagje vrij en ga zo lekker op pad voor een scor-pal, ik vind dat ik die wel verdiend heb na al het harde werken van de afgelopen weken!
Fijne dag en ik kom snel weer bij je langs! Lieve groetjes,
Brenda

Ps. heel erg bedankt voor je berichtje wat je hebt achtergelaten bij mij elke keer! Leuk hoor! Kijk er steeds naar uit als jij een berichtje geplaatst hebt! :-)

Andrea zei

wow, wat ben jij een bofkont
groetjes andrea

Trudy zei

ik kan mij voorstellen dat je blij bent met dit verrassingspakket.
Je kaartje is weer prachtig zeg!!!!
Groetjes van Trudy

Jolita zei

Prachtige kaart Karin!
Wat een mooi cadeau! Veel plezier er mee en ik ben alvast zeer benieuwd naar al het moois dt je er mee gaat maken.
Fijne jaarwisseling.

Groetjes, Jolita

Karin zei

Oh, such a wonderful and generous gift you have recieved! The colors are all so beautiful and I know you will make great things with them. You have been hard at work on your creations, there is so much too see here on your blog...I love your card and I don't even think that it is so simple. I think the background paper is lovely with the fantastic ship image.

moby_dick zei

hoi Karin,
wat heb jij geluk zeg , zo een prachtig kadeau , nu kan je weer aan de slag.
fijne feestdagen
groetjes Monica

k@rin zei

wauw karin,

wat een heerlijk kado. Uw start voor het nieuwe jaar, kan niet meer stuk.

Ook je kaart is een wauw waard. Wat een heerlijke kleuren. Die achtergrond maakt het volledig af.
Ik vind het jammer dat je dat bij ons in de Action nooit vindt. Veel 3D plaatjes en stickers. Verder pracktisch niets anders. In dat ben je ook een bofkont hoor.

groetjes karin

Eveliene zei

zo das ff verwennerij
geniet er maar lekker van en maak er wat leuks mee ,zodat wij weer lekker kunnen meegenieten
je kaart vind ik weer toppie hoor
Eenvoud kan ook heel mooi zijn

Liefs eveliene

Marian zei

Zo gefeliciteerd met zo schitterende prijs
EN je kaart vind ik prachtig
GROET,Marian

cristel zei

inderdaad een heel mooi en lief kado en o wat heb ik weer een hoop moois gemist zeg en dank je wel voor de mooie teksten heb ze allemaal op geslagen dank je wel hoor
grtjs