CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 30 december 2010

Kleurrijke kinderkaart

Een verjaardagskaartje voor een kind mag niet ingewikkeld zijn en moet kleurrijk zijn. Dit is mijn ondervinding door mijn kinderen en kleinkinderen.
Ik denk dat ik aan die eisen voldaan heb.
Weerom een eenvoudig kaartje met lintjes die de kleuren van de ballons hebben.
Ik vond dit (verkleind) kleurplaatje zo lief en ... hulpeloos.


Omdat het een kinderkaartje is, heb ik tekstlabeltjes gemaakt die wel kunnen passen op zo'n kaartje.
Als je dan nog de minuskule beertjes en treintjes inkleurt is het plaatje compleet.

Eventueel voor een meisje?


Voor een jongen?



...en deze?
Voor een geboortekaartje misschien?
of als je ergens op visite gaat?

TIP

En wat doe ik als ik mijn geprinte tekstlabels heb uitgestanst?
De restjes bestempelen met tekststempels natuurlijk.
(hi,hi,hi)

Verder wens ik jullie nog een fijne dag.
Groetjes,

10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaart, karin ! en die labeltjes, mooi en handig,
misschien maak ik er wel eens gebruik van...
bedankt alvast,
groetjes, martina
x

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Leuke kinderkaart en schattige tekstjes hoor!

Groetjes, Jaimie

beahobby zei

Hallo Karin,

Mooi kaartje leuke kleuren.
En weer bedankt voor de teksten heel handig.

Groetjes,
Bea

Bep zei

Hoi Karin,

Leuk kaartje zeker voor een kind met al die leuke kleurtjes. En weer bedankt voor de teksten.
Zo te zien gooi jij helemaal niets weg he, hahahaha

Gr...Bep

Karin zei

This is so cute and I love the bright colored ribbons, yes this is perfect for a little girl!

k@rin zei

hallo karin,

prachtige kaart hoor. met al die kleuren. Een kind zal er zeker mee blij zijn.

Ook bedankt voor de gekregen labeltjes. Die zijn altijd fijn om te krijgen.

Ik heb echter wel een vraagje. Je spreekt steeds van kleurplaatje dat je verkleind hebt. Haal je die dan van een kleurboek of zo, of van het internet?

groetjes karin

Christina zei

Je hebt weer een mooie kaart gemaakt Karin!
Groeten Kristel

Marian zei

Erg leuk en mooie kleuren
En de tekstlabels sla ik op.
Groetjes Marian

stempelfreaks zei

Prachtig kaartje zeg! De tekstlabels zijn helemaal geweldig!
Groetjes Astrid & Larissa

Ans zei

Hallo Karin,
Wat een ontzettend lief kaartje heb je weer gemaakt. Vind de kleuren die je hebt gekozen ook helemaal het einde.
En ik zag dat je ook weer zulke lieve en mooie labels je hebt gemaakt. Ik ken het PSP programma niet, want anders zou ik ook eens zoiets proberen, maar dan in het Noors natuurlijk.
Karin, ik wens je een gezellige oudejaarsavond en voor 2011 heel veel gezondheid en creativiteit.
Lieve groetjes Ans