CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 16 december 2010

Een bloemetje voor jou

Vandaag blijft het duister, het regent en waait.
Geen ideale omstandigheden om een foto te nemen van mijn kaartje dat ik gisteren heb gemaakt.
Een tijdje geleden heb ik enkele afdrukjes geprint op een A4 kaartkarton en deze ingekleurd. Daarna met Nestabilities uitgestanst. Van sommige heb ik al een kaartje geplaatst.
Het is altijd gemakkelijk zo'n afdrukjes in reserve te hebben als je onverwacht een kaartje moet hebben.
En... het inkleuren is eenvoudiger. Dat kan kleur per kleur en hoef je niet om de haverklap te veranderen van inkt.

Met drie afdrukjes heb ik hier al kaartjes geplaatst.


Gisteren gebruikte ik een vierde, dus nog twee te gaan.
Dit is het geworden:

Een heel eenvoudig, leuk kinderkaartje.
Een paar takjes en een swirl met Creatables gestanst,
en de oogjes en bloempjes met Papier Glass Finish bewerkt.

Ik vind het een "cute" kaartje.
Bij deze wil ik iedereen nog eens danken voor al jullie lieve reacties die ik telkens krijg.
Groetjes, 

8 opmerkingen:

Christina zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Karin! Mooi ingekleurd ook!
Groeten Kristel

Liesbeth zei

Leuk kaartje weer Karin, en een goed idee zo op voorraad inkleuren!
gr. Liesbeth

Marian zei

Mooie kaart
Groet,Marian

Deborah zei

Leuk hoor.
Ik heb het nog nooit zo gedaan.
Wel heel leuk. Ik vind de bambi zo lief en schattig.
Groetjes Deborah

Karin zei

Karin, thank you for visiting my card at the DRS Designs blog and leaving a sweet comment over there :) I really appreciate it! This card is very cute and I love the flower accent!

Linda zei

Wat een leukertje is dat geworden
gr linda

nicolet zei

Ziet er prachtig uit en zo mooi ingekleurd!!
Groetjes Nicolet

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Leuke manier van werken zo en wat een schattig kaartje.

Groetjes, Jaimie