CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 12 mei 2012

Theedoosje

Goede morgen lieve volgers,
Wat heb ik genoten van jullie leuk commentaar op mijn vorig berichtje.
Tijdens mijn zoektocht naar slotjes heb ik een paar theedoosjes op de kop getikt.
Daarvan heb ik er nu eentje bewerkt met een restje van het geembossde kaartkarton.
Het doosje heb ik binnen en buiten met Folkart acrylverf kleur
"Rose Garden" geverfd.
En dan met koperkleurige Wax ingesmeerd.

Binnen en buiten deels met een leuk scrappapiertje beplakt.
De kleur en het motiefje past precies bij de benaming van de kleur van de verf.




Een labeltje gemaakt met een passend stempeltje.
Daaraan een gouden elastiekje bevestigd zodat het strak rond het doosje past en gemakkelijk verwijderbaar is.

 De stempel van het labeltje en de tekst "time for tea" was één stempel. Ik heb er de tekst van af geknipt zodat ik die afzonderlijk kon gebruiken.
Klein detail:
Het slotje dat standaard aan dit doosje zit is hetzelfde als wat mijn man meebracht.
En nu de clou van het verhaal:
Had ik drie doosjes gekocht, dan betaalde ik evenveel als dat mijn man voor die twee slotjes heeft betaald.
Dus.... volgende rit.... theedoosjes kopen (ha, ha) en....bijlange niet zoveel kilometers rijden.
Groetjes en ik wens jullie nog een hele fijne dag,
Photobucket

11 opmerkingen:

Lia zei

Prachtig theedoosje Karin en slotjes kun je volgens mij ook hier bij de bouwmarkten kopen, maar net wat je zegt de doosjes zijn dan goedkoper,
groetjes Lia

Liesbeth zei

Hij is weer prachtig hoor Karin,
gr. Liesbeth

beahobby zei

Inderdaad een heel mooi theedoosje en een goed idee van de slotjes.
Groetjes,
Bea

corryskaart zei

hoi karin
wat een vrolijke theedoos,echt leuk om te bekijken en ook als een leuk cadeautje!ja soms ben je bij de een goedkoper dan bij de ander maar je weet nu de weg:-))
groetjes van corry

Crealien zei

O wat een mooi thee doosje! Hele mooie warme kleuren ook!! Prachtig!!

Groetjes Evelien

Unknown zei

What a pretty box Karin. Love the tag on top. Have a great day, Shelley

jans zei

schitterend doosje karin heel mooi toen ik je doosje zag kwam ik er achter dat ik ook nog zoo'n doosje heb staan ergens ik koop vaak dingen en dan vergeet ik dat ik ze heb tot ik ze op een blog tegenkom zo als bij jou hi hi grt jans

Christine zei

Prachtig theedoosje! Bijna te mooi om te gebruiken!
Liefs
Christine

Marian zei

Ziet er weer super mooi uit
Groetjes

Martha zei

Hoi hoi Karin,
leuk dit theedoosje,
wat heb je een prachtige kleurtjes gebruikt!
Grappig het slotjesverhaal....
Groetjes van Daatje

bolletjelucky.blogspot.com zei

OOOHHH,wat een mooi doosje,heel goed gedaan en wat een grap dat een compleet doosje net zo duur is als een slotje,haha,groetjes Miranda