CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 3 mei 2012

Love-boekje


Dag lieve Bloggers,
Dit handgenaaid boekje heb ik een drietal weken geleden gemaakt met de bedoeling het te geven aan Jennifer. Ik weet dat ze het met veel liefde zal koesteren.
Eergisteren was ze op bezoek en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het te geven als blijk van ondersteuning tijdens haar studie uren. 
Een dikke kus en een stralend gezicht was mijn beloning.
Onze boodschap staat vooraan en...


en achteraan staat van wie ze de boodschap krijgt.


Binnen heeft ze plaats om korte passages van haar of ons leven te schrijven.

Elk blaadje heb ik gestempeld, ingekleurd en voorzien van een gouden randje.

Details van de kaft:
Vlinder en rondelletjes geembossed.
alsook een stukje van een ketting.

Dit was dan mijn "Love"-boekje.
'k Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Photobucket

16 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Karin,
Een MOOIERE beloning had jij je niet kunnen voorstellen.....denk ik zo.
Jeeeeeetje wat een JUWEELTJE ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Ik vind het een schitterend boekje! Het ziet er erg stijlvol uit en is een erg leuke attentie om weg te schenken. Top!
Liefs, Myriam

Judith zei

Onwijs gaaf!!!
Een super mooi cadeau om te krijgen.
groetjes
Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig mooi gemaakt,wat fijn om zo,n creatieve oma te hebben,ze zal dit boekje zeker levenslang koesteren.Heel lief,groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi karin
nou dit prachtige boekje zal zeker tot in lengte van dagen met veel liefde worden bekeken!
wat is het prachtig!!!!!!!!!
groetjes van corry

nicolet zei

Echt zo gaaf!!
Groetjes nicolet

Unknown zei

karin, ik vind het prachtig en zeker als je het als een kadootje krijgt
je heb het met plezier gemaakt en met liefdevol aan iemand die je dierbaar is ,gegeven
schitterend
veel liefs van marcelline

moby_dick zei

wat heeft die meid geluk zeg!!!!!
prachtig is het
groetjes en fijne dag
Monica-pjuter

Linda zei

Ik vind hem geweldig, heel gaaf gedaan
gr linda

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat een pracht van een boekje!
laat ik nu toch ook met zoiets bezig zijn...
later in de week zal ik het laten zien!
Maar wat een mooie creatie!
Ook wil ik je man complimenteren, wat een lief boeketje heb je gekregen,
je man is dus een romanticus!
Je vogelkaartje is lief!
Groetjes van Daatje

cristel zei

wauw schitterend karin ik had haar gezicht wel eens willen zien hoor ik vindt het super mooi
grtjs

Marian zei

Wauw wat geweldig mooi ze zal er wel super trots op zijn
Groetjes

Christine zei

Top Karin! Heel mooi gedaan!
Liefs
Christine

Made by Jolanda zei

Tijdens het bloghoppen kwam ik bij je terecht. Ik wil je uitnodigen mijn nieuwe blog een keer te bezoeken als je zin hebt. Het adres is www.noortje-design.blogspot.com en je kunt tot vanavond 21.00 uur een Trouvaille machine winnen ter waarde van € 129,00. Ik hoop je snel een keer te zien!

Liefs,
Jolanda

SandraR zei

Prachtige creatie, Karin! Echt heel erg mooi!!!

Liefs,San

Cards en Box bij Lady M zei

wat geweldig mooi is dit echt ies om te koesteren groetjes maartje