CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 2 mei 2012

A little birdie told me...

Goede morgen!
Terwijl ik gisteren mijn kaartje aan het afwerken was kwam mijn man met een leuk 1 mei-bloemstukje binnen.
Nu moet ik zeggen dat ik elk jaar, op 1 mei, meiklokjes van hem krijg.
Op het kaartje had ik juist het vogeltje met koper embossingpoeder geembossed alsook de tekst: "A little birdie told me.."
Ja dat kleine vogeltje wist dat ik die verrassing zou krijgen.


 Het is een eenvoudig kaartje geworden. De enige luxe die ik mij veroorloofde is het satijn lintje dat ik door de MS-randpons heb gevlochten en een roosje op elke hoek.
Ik hoop dat jullie dit kaartje bevalt.
Ik wens jullie nog een hele leuke dag.
Photobucket


14 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Karin,
Wat een TWEET kaartje ☺☺☺ zei Little Birdie.
Liefs Wilma

cristel zei

oh zo een lief kaartje en zo leuk stempeltje
grtjs en geniet van je mooie bos bloemen

Elly zei

Ondanks de eenvoud een erg mooi kaartje en een prachtig bloemstuk en die lelietjes van dalen zijn zo mooi!

Groetjes Elly

carla zei

Geen drukke kaart, maar dat hoeft toch niet om mooi te zijn.
'k Vind hem wel geslaagd.

Een heel mooi bloementuiltje heb je gekregen, dat is lief.
Lelietjes van dalen, meiklokjes, muguetjes, gisteren zag ik zelfs dat het ook nog perrebloemen werd genoemd. Ze ruiken heel lekker, geniet ervan.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

hoi karin
een pracht van een rustige kaart en wat leuk dat je altijd op die datum bloemen krijgt:-))
groetjes van corry

k@rin zei

zo lief van je man om je een bloemetje te geven. ik heb mijn meiklokjes zelf moeten kopen :(

ook je kaartje is echt de max. Eenvoudige kaartjes zijn ook heel mooi hé

Unknown zei

karin
heel lief van jou man
bij ons staan de meiklokje nog niet open ,dus nog geen gekregen
een superleuke kaart
veel liefs van marcelline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,ik vind het een heel lief kaartje en ik vind dat je een lieve man hebt.Lekker ruiken die klokjes he?Ik geniet van jouw kaartje en geniet jij maar van je boeketje,groetjes Miranda

Cards en Box bij Lady M zei

wat een lief kaartje juist mooi door zijn eenvoudgroetjes maartje

Wies zei

Mooi in z'n eenvoud! Grappig vogeltje.
En wat een mooi bloemstukje heb je gekregen.

Marian zei

Wat lief van je man om met de bloemetjes aan te komen EN je kaart heel leuk
Groetjes

Marian zei

Prachtig hoor je kaartje en Wat lief de bloemetjes
Groetjes

Michelle zei

Een leuke kaart is het geworden en wat lief dat je deze bloemen hebt gekregen.

jolanda zei

Mooi kaartje