CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 18 mei 2012

I ♥ my dog

Hello,
Daar ik mijn opgeruimd knutselhoekje niet meer in een puinhoop wou herschapen en toch lust had om iets te knutselen, heb ik gekozen om iets heel eenvoudigs te maken.
Ik had nog drie stompkaarsen in mijn kast staan en gezien ik morgen naar de hondenclub ga, dacht ik dat een hondje wel een mooi onderwerp was voor op een kaars.
Een paar foto's gezocht van clubhondjes, uitgeprint op servet en dan door verhitten met mijn oude, vertrouwde, electrische verfstripper ('k heb geen heatgun) op de kaars geplaatst.

Op alle drie de kaarsen staat achteraan de tekst
"I my dog"


En hier staan ze alle drie op een rij.
Een Rhodesian Ridgeback, een Beagle en een Border Collie


Een "voetje" gemaakt met een MS randpons die ik op stansjes gekleefd heb.
Drie roosjes als versiering aangebracht.
Je kan het voetje nog gebruiken voor een andere kaars vermits het enkel vast zit door het steeltje van het middenste roosje. Dat steeltje heb ik verhit en door het randjes in de kaars gestoken.
Ik vermoed, wanneer ik terug ben van verlof, ik nog enkele kaarsen zal kopen en de "hondenkaarscollectie" zal uitbreiden.
Als je wil weten hoe je op een servet kan printen, neem dan een kijkje op mijn Tutorial
Wil je nog meer van mijn gemaakte kaarsen zien? Klik dan in de rechter kolom op de label "kaars".

 Tussen mijn andere bezigheden door, kom ik af en toe eens kijken bij jullie. Ik zie dan weer een pracht aan kaartjes voorbij komen en moet me dan beheersen om toch niet in mijn hoekje te gaan zitten en te knutselen. Maar nu zijn er andere dingen die voorrang krijgen. Pffff.
Ik wens jullie allen nog een hele fijne avond.
Photobucket


14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,wat een leuke kaarsen en heel erg bedankt voor je tutorial ik ga het zeker een keer proberen!Zoals je ze daar op een rijtje hebt gezet zou het zo in een winkeltje kunnen,groetjes Miranda

beahobby zei

Hoi Karin,

Ik vindt ze super leuk.
En wens jou een hele fijne vakantie.
Gr, Bea

cristel zei

ze zien er super mooi uit heel leuk idee hoor
grtjs

Maia zei

Mooi gemaakt zeg!
Een verfstripper? Ja die geeft inderdaad ook veel hitte af, nooit aan gedacht om die te gebruiken.
Wat schattig al die honden op de kaarsen!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit je kaarsen
Groetjes

Unknown zei

karin heel mooi gedaan
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Ans zei

Karin, wat een schitterende kaarsen heb je gemaakt. Met mijn clubje hebben wij ook eens een keer servetten op kaarten bevestigd. Was toen echt heel leuk, maar ben natuurlijk ook naar je tutorial gaan kijken en dat is ook geweldig. Een idee om zo eens "persoonlijke" kerstkaarsen te maken als geschenk.
Wens je een fijne vakantie en ik weet bijna zeker dat je het freubelen gaat missen.
Groetjes van Ans

Linda zei

Wat leuk gedaan, super
gr linda

Elly zei

Erg leuk idee en mooi gemaakte kaarsen!

Fijn weekend,Elly

k@rin zei

hallo karin,

wat fijn om zulke kaarsen te kunnen maken.
En bedankt voor de tip. Ik ga het zeker ook eens proberen.

gr karin

Christine zei

Prachtig gedaan Karin!
Liefs
Christine

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat een mooie hondenplaatjes op de kaarsen,
de kaarsen met versiering vind ik erg mooi!
Groetjes van daatje

Helen zei

wat een prachtige kaarsen heb je gemaakt. Veel plezier op je back to the roots trip. Groetjes

Michelle zei

Super leuk deze kaarsen, wat bedenk je toch altijd leuke dingen :)

Liefs Michelle