CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 6 mei 2012

Rozenboek

Hello,
Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers.

"Weer een boek", ik hoor het jullie al zeggen. Maar ik vind het zo leuk om te maken. En... ze zijn een mooi geschenk om te geven.
Je kan ze omvullen met de meest verschillende zaken zoals, snoepjes, kaarsjes, kindergeschenkjes, enz... vooral als je weet waarvan de gelukkige ontvanger houdt.
Ik ben van plan dit boek op te vullen met een potpourie van rozenblaadjes.
('k Vermoed dat ik een grootverpakking zal nodig hebben.)
Zo haal je een stukje rozentuin in je huis.

Ik heb de maten 15 cm/21 cm genomen.
Een leuk scrappapier en een rozenstempel ingekleurd met Distressinkt.
Onderaan een mooi kantje met roosjes versierd.
De gouden mica vlinder heb ik gemat op een stukje scrappapier en verhoogd opgekleefd.
De rug is 5,5 cm hoog en versierd met een kantje waar ik een groen lintje heb doorgevlochten.


Het filigraan vlindertje hangt aan een bosje rozen.
Het boekje wordt gesloten door magneten die ik verwerkt heb in een dubbel geplooid reepje scrappapier.


Op de binnenkant heb ik enkele vlinders met bruine Stazon gestempeld.
Ook de boord van de pagina's heb ik met een kantje afgewerkt.

Met dit boek doe ik mee aan:
Alphabet challenge blog waar het onderwerp G for Garden is.
eveneens met tuin als onderwerp.
just-hanna-stamps met onderwerp Moederdag
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Photobucket

20 opmerkingen:

Elly zei

Geweldig,het zijn ook prachtige kadootjes en inderdaad met rozenblaadjes....super!Ik vind het boek erg leuk bewerkt met mooie dingen.

Groetjes Elly

cristel zei

ach het maakt toch niet uit al maak je er 100
ze zijn nooit hetzelfde en allemaal prachtig deze is ook weer schitterend hoor je vlindertje in filligraan is zo mooi
grtjs

Hannie Stoel zei

Prachtig Karin.
Zo leuk he om te maken....

Fijne zondag,
groetjes, Hannie

Kaartenkraam zei

Ik vind het er prachtig uitzien en de ontvanger zal er vast heel blij mee zijn.

groetjes van Ank

Jolanda zei

Wow . . dat ziet er mooi uit

Unknown zei

hey karin
nee hoor "het is weer een boek"
mijn reactie van wow , ik vind het prachtig
karin ik heb een vraagje gebruikt je soms een stevige karton voor een stevige boeken dan daarna scraptvellen erover
je verveelt mij nooit hoor
je maakt mij heel nieuwsgierig
nog een prettige zondag
veel liefs van marcelline

k@rin zei

hallo karin,

wat een prachtige boek/doos.

heel mooi versiert, prachtig scrappapier gebruikt. Echt de max.

ik hoop dat je scoort in de challenges waar je aan mee doet met je creatie.

een vraagje: van waar heb je dat filigraanvlindertje gehaald? Die is heel mooi.

groetjes karin

Marian zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt heel mooi Ook je vorige creatie heb ik bekeken snoezig en mooi
Groetjes

Wilma zei

Hallo Karin,
Wil jij een dit PRACHTIGE rozenboek vullen met kaarsjes? Heb je dan de GOEDE kleur gevonden? ☺☺☺
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Wil zei

Hoi Karin,
Ja, een boekkaart verveelt nooit.
Deze is ook bijzonder MOOI.

Groeten WIL

Berlinde zei

Een schitterend boek, dit is al een cadeau op zich!!
Lieve groetjes, Berlinde

Marga50 zei

Schitterend wat mooi gemaakt. groetjes Marga.

Cards en Box bij Lady M zei

ook dit is weer een prachtig boekje geworden ga zo door groetjes maartje

Ans zei

Karin, ik weet zeker dat iedere ontvanger van een boek van jou er mee in haar nopjes is. Vind het sowieso al geweldig dat je iedere keer een andere "draai" door de kleuren aan zo'n boek geeft.
Hier was het ook fris hoor. Moest dus mijn jas wel goed dicht doen op mijn wandeling.
Fijne avond verder en tot een volgend bezoekje.
Groetjes van Ans

Liesbeth zei

Wat een mooie creaties weer Karin en gecondoleerd met het overlijden van je CB.
gr. Liesbeth

beahobby zei

Dit is echt heel mooi.

Gr,Bea

Annerieke zei

Ziet er geweldig mooi uit Karin. Wel een groot formaat...kan er lekker veel in. En het is leuk kado geven natuurlijk.

gr Annerieke

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat een pracht boekwerk!
Heel romantisch!
Ik vind het heel knap van je,
ooit heb ik ook eens zo'n boek gemaakt,
ik vind het een heel gedoe om het goed passent te krijgen,
maar wellicht oefening baaart kunst!
Groetjes van Daatje

Roxx.T Barnes zei

Beautiful!! I mean Wow!! Simply Beautiful!
Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.

Roxx.T

Unknown zei

Wow! That is so pretty!

Thanks for joining us at the Alphabet Challenge Blog! I hope you can join us in our new challenge which starts tomorrow!

Sheena
xxx