CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 5 mei 2012

Geboortedoosjes

Eerst wil ik iedereen bedanken die een reactie heeft nagelaten.
Vooral de lieve woorden op mijn "Love-boekje" en natuurlijk ook deze op het "R.I.P." berichtje.
(de R.I.P.-letters zijn aangekochte, voorgestanste letters. De CB heeft zijn eigen doodvonnis dus niet zelf gestanst)
Nu, niet getreurd, Mister Cuttlebug heeft nog geholpen aan twee geboortedoosjes. Dus zijn afscheid is niet helemaal voor niets geweest.
 Hier zijn ze dan mijn twee projectjes.
Het roze zoals ik wou en het blauwe, wel ja, bijna zoals ik wou.

Met zijn laatste adem stanste Mister Cuttlebug nog 8 hartjes uit.
Juist genoeg voor het roze boordje.
De witte hartjes had ik nog liggen van een vorige stanswoede.
(De trouwe lezers van mijn blog weten dat ik mijn restjes dikwijls verwerk in stansjes).
Op die witte hartjes heb ik telkens een blaadje en een roosje gekleefd.  

Het blauwe doosje is uiteraard niet zo hoog.
Ik had al mijn tussenboordje gesneden maar vond het niet zo mooi zonder die hartjes. 
En ik denk dat ik Mister Cuttlebug niet meer te reanimeren is.
(zijn twee pletrollen willen niet meer pletten)



Zo, en nu op zoek naar een nieuw stansmachientje.
Na al die jaren kan je toch niet meer zonder hé.
Het is lang geleden dat ik nog een tekstje plaatste.
Hier eentje om mee te nemen.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag.
Photobucket

13 opmerkingen:

nicolet zei

Ooh wat een gave doosjes!!
Groetjes Nicolet

Lia zei

Superleuke doosjes heb je gemaakt, heel lief,
groetjes Lia

Berlinde zei

Wat een prachtige doosjes Karin, heel mooi gemaakt!! Leuk om zo een cadeautje af te geven!
Ook je love-boekje is supermooi, heel speciaal!
Lieve groetjes, Berlinde

Linda zei

Wat een lieve doosjes, heel erg schattig. En wat balen van je Cuttlebug (wat moet je nou zonder zo'n ding?) Ik zou niet meer zonder kunnen haha, eerder mijn man het huis uit als mijn Cuttlebug LOL hahaha
gr Linda

Martha zei

Hoi hoi Karin,
Wat een lieve doosjes!
Wat jammer dat je stansmachine het heeft begeven!
Ga je weer een cuttlebug kopen of iets anders?
Ik heb pas een Big-Shot aangeschaft,
nou ik ben er erg content mee!
Groetjes van Daatje

Jopie zei

Wat een lieverdjes allebei en wel jammer dat je CB het begeven heeft. Sterkte met het vinden van een vervanger.
groetjes jopie

cristel zei

anders als je geluk hebt een double do bij boekenvoordeel en je doosjes zijn superlief zo
grtjs

Unknown zei

Karin, those are so adorable! Shelley

Nicole zei

Hoi hoi Karin,

Wat een super doosjes.Balen dat de CB het begeven heeft.Sterkte!

Liefs Nicole

Christine zei

Wat en supermooie doosjes! En de cuttlebug, die zou ik ook niet willen missen maar ja er zijn ergere dingen hé! :-)
Liefs
Christine

Helen zei

wat een prachtige doosjes heb je gemaakt. Jammer van je CB, maar gelukkig zijn die vervangbaar....

beahobby zei

Hallo Karin,
Wat een schattige doosjes.
En jammer van je CB maar zoiets is te vervangen.
Groetjes,
Bea

Wilma zei

Hallo Karin,
2 hele MOOIE doosjes ☺☺☺.
Enneh.....CB is gelukkig te vervangen.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma