CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 10 november 2012

Verjaardagskaart


Hello lieve bloggers,
Toen ik jullie reacties las, heb ik toch een binnenpretje gehad.
Ik zag iedereen al naar een bouwmarkt lopen om vilten rondjes en houten blokjes te kopen.
Ondertussen heb ik de mijne al voorzien van de naam- en inktkleur.

Enkele dagen geleden heb ik een mannenkaart gemaakt en dacht eraan dat mijn dochter bijna verjaarde en dat haar wagentje op zijn einde loopt.
Ze heeft haar zinnen gezet op klein wagentje.
Jullie mogen twee maal raden welk.
 Vermits ze gisteren verjaarde kan ik het kaartje plaatsen.

Het kaartje is gemaakt met aluminium tape.
Het wagentje is een verkleinde kleurplaat die ik ingekleurd heb met distressinkt.
Voor een vrouwelijk aspect heb ik roze acrylverf gebruikt om de tape te kleuren en afgewerkt met Golden Wax.
Het sleuteltje is weer gemaakt met mijn Sillimalletje.
Toen het kaartje af was vond ik dat er nog iets tekort was. 
De knipoog naar de tekst. 
Dus wiebeloogjes gekleefd en dan was het AF.
Binnenin nog een leuk presentje gestoken en hopen dat ze daar véééééél geluk mee heeft.
Ik wens jullie nog een fijne dag met veel knutselplezier.

Photobucket

14 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Alsnog van harte met de verjaardag van je dochter. Erg originele kaart heb je gemaakt dat zal ze zeker hebben kunnen waarderen.

groetjes van Ank

carla zei

Wat ben jij toch een crea Bea, voor alles vind je van die leuke ideeën.
Dit is toch ook weer een schoontje hoor.
Ik wacht nog even voor ik inkopen ga doen, want nu moet er ook nog aluminiumtape op mijn lijstje en wie weet wat komt er nog allemaal.
Groetjes,
Carla

Wilma zei

Hallo Karin,
Allereerst nog Van ♥-e Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Dan je kaartje.....ik vind het een PRACHTIG en GEINIG kaartje en wat zal je dochter hier blij mee zijn (en met de inhoud) ☺☺☺.
Het gebruik van die Golden Wax blijft me ook iedere keer weer "VERWONDEREN".
Fijn weekend.
Liefs Wilma

Linda zei

Gefeliciteerd met je dochter en wat een gaaf kaartje, die tekst erbij is helemaal leuk
gr linda

Marian zei

Nog gefeliciteerd met je dochter En wat zal ze trots zijn op je kaart en inhoud!
Wat jij allemaal gebruikt voor je kaart Golden wax, weet niet wat het is. Maar ziet er allemaal super uit
Had nog een paar houten blokjes dus de TIP van jouw gebruikt viltjes erop Bedankt Groetjes

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Gefeliciteerd met jou dochters verjaardag en de leuke manier die je hebt bedacht, super gaaf is het kaartje daar zal ze blij mee zijn en natuurlijk met de inhoud ook he haha
Groetjes, Emma

cristel zei

alsnog een fijne verjaardag voor je dochter en je kaartje is zo leuk vooral die wiebeloogjes maken hem speciaal
grtjs

corryskaart zei

hoi karin
ook van deze kant van harte met je dochter en je kaart vind ik lief en toch ook stoer ziet er super uit
groetjes van corry

jolanda zei

mooi kaartje

Liesbeth zei

Erg origineel Karin, super hoor.gr. Liesbeth

Wies zei

Hallo Karin. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.Grappig,dat autootje met de wiebeloogjes.

Groetjes, Wies

Helen zei

proficiat met je dochter; haar kaartje is weer superleuk geworden. Groetjes, Helen

Martha zei

Hoi hoi Karin,
allereerst van harte met de verjaardag van je dochter!
Wat heb je weer een creatieve kaart gemaakt!
Ook de doosjes met ster vind ik helemaal geweldig!
Groetjes van daatje

janieworkum zei

Hoi Karin wat heb jij een aparte kaart gemaakt zeg. volgens mij ben je wel erg creatief.
Ik maak zelf kaarten en ben pas begonnen met een blog. Misschien wil je ook mijn volger worden.
janieskaartenwereld.blogspot.com
Ik zou het erg leuk vinden als je ook bij mij langs komt.

groetjes Janie