CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 28 november 2012

Kerstkaarten (43 - 2 = 41)

Hello,
Vandaag plaats ik terug twee kerstkaartjes. Nog ééntje te gaan en ik ben aan het einde van mijn serie van 100 gezien ik al 40 projectjes klaar heb die nog niet "mogen" getoond worden.
Het zijn eenvoudige kaartjes geworden waarbij ik voor de kerstroos gebruik gemaakt heb van Creatables.





Hartelijk dank aan iedereen die een reactie heeft nagelaten op mijn vorig berichtje.
Ik had al contact opgenomen met de leverancier i.v.m. de Nestabilitie. Hij had mij al het voorstel gedaan om de mal terug te bezorgen en mij een nieuwe te sturen. Maar ik dacht, misschien zijn er nog bloggers/volgers die ervaring hebben met deze mal en is het heen- en terugsturen nutteloos.
Ik zal het maar riskeren en hopen dat de nieuwe mal een betere is.

Photobucket

10 opmerkingen:

Helen zei

wat een prachtige kaartjes zijn het weer geworden. Wat fijn dat je al bijna klaar bent met je kerstkaarten.
Hopelijk helpt het als de nestability geruild wordt voor een nieuwe. Groetjes, Helen

Marian zei

je kaart is mooi en de kerstster doet het altijd goed
Groetjes

janieworkum zei

ook dit kaartje is weer erg mooi.
groetjes Janie

Linda zei

Wat mooi gedaan heb je dat weer
gr linda

Michelle zei

Wat een gaaf idee, persoonlijk vind ik de eerste het mooiste geworden omdat ie zoveel rust uitstraalt.

Liesbeth zei

Mooi hoor Karin, ik ben benieuwd naar je grote project.
gr. Liesbeth

cristel zei

nou ben jij even blij dat je ze klaar hebt denk ik ben er ook bijna hoor maar je kaartjes zijn wel weer erg mooi hoor en ben benieuwd hoe het gaat aflopen met je mal
grtjs

Unknown zei

karin
wat ben ik blij voor jou met jou mal .dan kunt je binnenkort weer verder doen
jou kaarten zijn leuk gedaan
veel liefs van marcelline

Anoniem zei

Hoi Karin,
Je hebt me weer op een ideetje gebracht.
Moet nog een heel stel kerstkaarten,voor de kerst markt.
Dus jouw ideetjes komen goed van pas.

Groetjes Cora

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat weer een prachtig stelletje kerstkaartjes!
Mooie stempelachtergrond!
Hopelijk worden je problemen opgelost wat de nestabilitie betreft, altijd jammer als iets het niet goed doet!
Groetjes van Daatje