CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 november 2012

Hartendoosje

Goede dag iedereen,
Als je een hobby zoals de onze hebt, dan mag je toch echt niet meer buitenhuis komen of je ziet iets dat je "persé" moet hebben.
Boodschappen doen is een risicopost voor je portemonnee.
Zo was ik laatst boodschappen gaan doen en geloof het of geloof het niet, als per toeval lag, juist naast de winkel waar ik moest zijn, een Axion.
Mijn man vroeg mij smalend: "moet je hier niet eens binnenlopen?".
Wie kan dat nu weigeren als je man je zulk een voorstel op een presenteerblaadje aanbiedt.
Ik niet hoor, dus "slechts voor eventjes hoor".
Zag ik daar toch wel enkele papierblokjes liggen. En, ook per toeval?, precies met velletjes ertussen die ik kon gebruiken voor mijn hartendoosje.
Dus, grabbel mee.
Verder stonden nog enkele houten doosjes in hartenvorm.
Dacht ik eraan dat mij iemand had gevraagd om iets te maken voor een verliefd stelletje. 
Dus grabbel mee.
Mijn man vroeg nog: "ik zou best een mandje nemen zeker?"
"Neen hoor, ik heb eigenlijk niets nodig".
Deze woorden weergalmden in mijn hoofd, dus stopte ik met grabbelen en liep braafjes naar de kassa.
Oei, oei.... ik heb mij eventjes, héél eventjes, laten gaan.
Maar zeg het zelf.... niets is toch leuker dan onze knutselspullen, die ons trouwens over het hoofd groeien, nog een beetje aan te vullen.
Oké, genoeg daarover.
Hier is het resultaat van die leuke velletjes papier uit de Axion:
 De blaadjes en de rozen heb ik met distressinkt bijgekleurd.

 Bepaalde velletjes hebben glitter accenten.

Dat was het dan weer voor vandaag.
Oh ja, gisteren, voor de hondentraining, vlug een fotootje genomen van de ingerichte B&B voor de vogeltjes.

Ik wil jullie allen nog een fijne dag wensen en ook danken voor jullie lieve reacties die ik telkens krijg.


Photobucket

10 opmerkingen:

Lia zei

O wat is dit leuk geworden, super en ja ook ik kijk altijd en overal naar leuke spulletjes,
groetjes Lia

Kaartenkraam zei

Hahaha, ja de Action is een geweldige winkel en niet alleen voor hobbyspullen. Ik kom er niet te vaak maar àls ik er kom heb ik altijd tassen vol!!!
Je hebt een prachtig hart gemaakt en jullie vogel B&B ziet er super uit! Dat wordt smullen!!!!

groetjes van Ank

Michelle zei

De Action is gewoon moeilijk te weerstaan ;) Ik kom er ook altijd weg met teveel spullen.
Mooi hartendoosje!

Rosina zei

Wat een schattig hartendoosje Karin heel erg leuk....waar komt dat patroontje vandaan?...
ook de vogeltjes hebben weer feest bij jullie
groetjes Rosina

jans zei

heel mooi doosje zeg ja en als je man het vraag kan je geen nee zeggen toch de mijne breng me ook altijd naar de action bij ons zit hij 10 km verder op als ik het vraag maar uit zigzelf vraag hij het soms als hij zelf ook wat nodig heefd bij de action soms zeg hij wel eens je kan er beter gaan wonen hi hi ik zeg ook altijd heb niets of niet veel nodig maar als ik dan bij de hobby spulletjjes komt word ik toch wel hebberig grt jans

cristel zei

ja erg he als je naar de action gaat ik moet eigenlijk altijd door de winkel rennen blijft veel te veel aan mijn handen blijft hangen lol,maar je hebt wel mooie papiertjes mee gebracht past perfect bij de doosjes
grtjs

Marian zei

Mooi je hartentasje en prachtig bewerkt Leuk van je man om te zeggen of je even nog bij de action naar binnen wil Want ja er is altijd wel wat leuks of iets wat je kan gebruiken hahaha Mijn man wacht altijd rustig buiten want hij weet dat het toch even duurt haha
Groetjes

Unknown zei

karin
wat is ze prachtig geworden ,jou hartetasje
wel erg verleidelijk naar de axon
gaan .
gelukkig ik geraakt er niet ,kan voorlopig geen auto rijden
mijn potermonee moet gesloten blijven en zeker voor een tijdje
ik blijf genieten van jou hobbycreaties
hartelijk dank voor
veel liefs van marcelline

Martha zei

Hoi hoi Karin,
jajajajaja...
ik ben ook zo verliefd op het prachtige papier van de Action!
Wat weer een prachtig hartmandje heb je gemaakt!
Ook je mezenvoederhuisjes van de bloempotten vind ik erg mooi!
Groetjes van Daatje

corryskaart zei

Hoi Karin
Ziet er geweldig uit en ja de action is en blijf bij mij ook wel favoriet hoor! Veel dingen voor weinig geld en zo slibt de hobbykamer dicht haha
Groetjes van corry