CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 3 november 2012

Eenvoudig

Goede morgen aan iedereen die niet naar Kreadoe is en fut genoeg heeft om thuis gezellig te knutselen.
Voor ik vertrek naar mijn hondenclub wou ik eerst nog een kaartje plaatsen dat ik gisteren heb gemaakt.
Donderdag had ik een gezellige namiddag met mijn kleindochter Charlene.
Samen zijn we de stad in geweest. Ik had nog twee €5,00 kortingsbonnen van Boekenvoordeel. Die waren wel nog geldig tot 11 november, maar voor ze in de vergeethoek geraken, heb ik die toch maar ingeruild voor een paar embossingmallen en natuurlijk ook weer kaartkarton.
Toen ik thuis het karton in mijn hobbybox stak, zag ik daar nog enkele bladen Core Color liggen.
Nou dat was dan een gelegenheid om de embossingmallen te proberen en een eenvoudig kaartje te maken.
Embossen, schuren, een kantje en een lintje. Nog twee Tim Holtz vlindertjes uitgestanst en twee filigraan vlindertjes erbovenop vastgemaakt met een brad.
Een eenvoudig kaartje dus.


Ik wens jullie nog een fijne dag en wie weet maak ik morgen nog een Core Color kaartje.
Photobucket

16 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende kaart Karin..... ook erg mooie embossingmallen!!!
grt Angela

Kaartenkraam zei

Ik vind het een erg leuk kaartje geworden. Wat een mooie embossingmallen heb je gebruikt!

groetjes van Ank

CreaLautje zei

misschien een envoudige kaart maar ik vind hem heel erg mooi!!! top!!

Monique - Mienokje zei

Rijk door zijn eenvoud ...
Prettig weekend, Mienokje

anneke's creaties zei

echt een schitterend kaartje
eenvoudig maar wel stijlvol

groetjes anneke

jolanda zei

mooi kaartje

Cards en Box bij Lady M zei

nou ik vind dit nog zo eenvoudig niet het ziet er prachtig uit groetjes maartje

Marian zei

Ziet er heel gezellig en ook mooi uit
Groetjes

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Eenvoudig kaartje, maar super gelukt. Leuk dat geembos gedeelte.
Jij zit op een hondenclub. Wat lijkt me dat leuk. Mijn lieve man houdt niet van honden, vandaar dat we twee katten hebben.
Gezellige groetjes Lida

Unknown zei

karin
het is heel mooi gedaan ,jou kaart
nog een prettige zondag
veel liefs van marcelline

Wies zei

Mooie kaart Karin.
Groetjes, Wies

Rosina zei

Wat een mooie kaart Karin....leuk idee, ik heb die mal ook liggen....dus weer een idee erbij....
groetjes Rosina

Christine zei

Eenvoudig maar wel heel mooi!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Karin,
Een EENVOUDIG maar wel een MOOI EENVOUDIG kaartje dan ☺☺☺ gemaakt met MOOIE mallen en filigraanvlinders.
Liefs Wilma

Martha zei

Hoi hoi Karin,
leuk he shoppen met cadeaubonnen!
Ik vind het een prachtkaart geworden in al zijn eenvoud!
ook de kaart hieronder moet ik je nog even mee complimenteren,
heel leuk zo met die sleutel!
Groetjes van Daatje

Michelle zei

Eenvoudig maar erg leuk!
En cadeau bonnen zijn altijd lekker meegenomen!

Fijne zondag nog,
Liefs Michelle