CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 12 november 2012

Minimalistisch genoeg?

Dank voor de vele felicitaties op de verjaardag van mijn dochter.
Toen ik haar een paar dagen geleden de sterren toonde vond ze die heel mooi.
"Je mag er ook een paar voor mij maken hoor, maar dan in bruintinten".
Nu moet je weten dat mijn dochter min of meer van minimalisme houdt. 
Dan heb ik maar bruin kaartkarton gezocht en enkele sterretjes gemaakt waarbij ik enkel embossingpoeder gebruikt heb.
Deze weer met mijn elastiekjes aangebracht.






De vijf sterretjes zo geven vind ik maar niks. Dus een
"minimalistisch" doosje gemaakt.
Een lintje, een stempeltje en een hartje. Waarschijnlijk voldoet het wel aan haar eisen.
Binnenin drie vakjes gemaakt, eentje waar de lintjes in kunnen rusten, eentje voor de sterretjes zelf en het derde voor een klein ietsje.
Ik had Ferrero Rochers in gedachten maar moet ze nog halen. Hopelijk heb ik de breedte en hoogte goed ingeschat.
(anders heb ik een lekkernij bij en zoek ik iets anders voor haar, hi, hi)


Om de ster goed te laten aansluiten moet je pareltje redelijk goed om het lintjes spannen. Dus niet te slap.
Toen ik het lintje door de parel stak dacht ik er opeens aan om een kleine tip te geven hoe ik het doe.
(misschien doen jullie het ook zo)
TIP
(Voor de duidelijkheid, op de foto,heb ik twee kleuren genomen van lintjes.)




Ondertussen heb ik alle blogs van de afgelopen 24u in mijn leeslijst bezocht. Ik sta telkens verbaasd van jullie prachtige creaties. 
De tijd ontbrak mij om bij ieder een reactie na te laten maar hierbij aan allen een dikke proficiat!!!
Ik wens jullie allen nog een hele fijne avond. 
Photobucket

15 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk deze sterren en zo,n mooie verpakking dat zal vast wel in de smaak vallen groetjes maartje

Michelle zei

Het ziet er weer prachtig uit, hier zal ze zeker heel blij mee zij!

Wil zei

Tjeetje ,wat mooi.
En war een prachtig papier.
Je dochter zal er wel heel blij mee zijn !!!!

Groeten WIL

corryskaart zei

Hoi Karin
Nou hier moet je dochter zeker superblij van worden wat een geweldige sterren en die doos ziet er ook super uit
Groetjes van corry

cristel zei

Wow karin je doosje met mooie sterren vindt ik heel mooi en ik moet zeggen dat je dochter smaak heeft want ik vindt ze eigenlijk ook heel super
Grtjs

Anoniem zei

hoi Karin,

mooie sterren...
ach ook ik geraak minder en minder op blogs,jammer
maar opvang van de kleinkinderen zorgt er voor dat inspiratie op laag pitje staat voor kaarten alsook bloggen.

weliswaar wat laat maar toch gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter

groetjes

Tine

Marian zei

Wat geweldig je creatie en mooi in de doos Vind het echt super gaaf Je dochter zal wel heel erg trots hierop zijn
Groetjes

Roelie zei

Hoi Karin,
ik vind die sterren en het bijbehorende doosje fantastisch! Wat een mooi kado om te geven aan je dochter zeg... Nog gefeliciteerd trouwens... Wat een handige duidelijk uitleg om de lintjes door het knoopje te halen, super!
Groetjes Roelie

Rosina zei

Hele leuke sterren Karin....en wat een goede tip heb je gegeven....bedankt ervoor!!!
groetjes Rosina

cristel zei

nou je doosje met sterren vindt ik heel mooi je dochter heeft een goede smaak hoor Karin ik heb een vraagje ben bezig met een project en heb acrylverf gebruikt maar wil de randjes afwerken met zilverkleurige inkt maar zou het ook willen vernissen zo dat het niet verkleurt wat kan ik het beste doen
grtjs

Trudy zei

Wat een schitterende creatie's Karin!
Groetjes Trudy

Monique - Mienokje zei

Wat een mooi, sjiek geheel is het geworden. Je dochtet zal hier vast heel blij mee zijn.
Groetjes, Mienokje

Martha zei

Hoi hoi Karin,
leuk die sterretjes en zo in het doosje is het helemaal af!
Dank voor de werkwijze, heel duidelijk uitgelegd!
Groetjes van Daatje

Helen zei

Hoi Karin, wat zijn deze sterren geweldig mooi. Mag ik je vragen hoe groot jij de vierkantjes snijd om de sterren te vouwen? Je doosje vind ik ook erg leuk erbij. Bedankt voor de tip van de lintjes met het kraaltje. Groetjes, Helen

nicolet zei

Ziet er geweldig uit!!
Groetjes Nicolet