CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 26 november 2012

Muisjes in de bloemetjes gezet

Aan iedereen een goede dag !!!
De mijne gaat in ieder geval niet meer stuk.
Surprise, surprise !!!
Nieuwe stempels en Nestabilitie in de brievenbus.
Mijn goede voornemens zijn werkelijk de mist ingegaan.
Groteneels daaraan is mijn man schuld.
Toen ik hem deze stempeltjes toonde, moest ik ze bestellen.
Hij heeft een zwak voor die leuke "House-mouse"-muisjes.
(kijk maar eens naar deze link)
Ik heb er die twee kaartjes mee gemaakt.
 Zijn ze niet lief?

 Ik heb de stempels ingekleurd met Distressinkt.
Daarna heb ik de bloemen een laagje Glossy Accents gegeven.
In werkelijkheid is het effect veel mooier dan op de foto.
Een labeltje uitgeprint en met een lintje vastgemaakt op een MSponsrand. 

De leuke Nestabilitie mal "Marvelous squares" kreeg ik ook geschonken van mijn man. Maar oei, wat is die (die mal, niet mijn man) moeilijk uit te snijden en uit de mal te krijgen.
Ik heb alle mogelijke middelen gebruikt, talk, bakpapier, zeep, extra papiertje, enz... gebruikt.
Mal gedraaid op alle mogelijke manieren, links, rechts, diagonaal.
Vier, vijf, zes maal door de DDXL ook door de Big Shot om tenslotte toch nog met een schaartje/mesje na te helpen.
Dan is er nog het probleem om de "gesneden" mal uit de stans te krijgen.
Ook dat is niet evident.
Zelfs met een plat "spateltje" gaat het zo goed als niet.
Om de bovenste kaartjes te maken heb ik eerst 8 stansjes verprutst vooraleer  ik twee relatief goede had.
Dat is niet leuk werken.
En ik was in de zevende hemel dat ik die mal kreeg.
Jammer dat die een ontgoocheling is.
Wat is jullie ervaring ermee?
Zou ik deze mal terugsturen naar de leverancier of moet ik volharden?
Ik zie graag jullie reacties tegemoet.
Photobucket

13 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaartjes.
Geloof dat ik de mal terug zou doen, want op deze manier zul je hem niet snel gaan gebruiken

nicole zei

Wat heerlijk zo'n man die zeg dat je moet bestellen :)
Maar de stempels zijn idd superschattig!! Wat heb je er toffe kaarten van gemaakt!
Wel balen van de mal zeg, ik heb er zelf geen ervaring mee, ik hoop dat er tips komen voor je.
Groetjes Nicole

cristel zei

Je hebt prachtige kaartjes gemaakt met de muisjes en ik zou toch contakt op nemen een mal moet toch eigenlijk werken van de eerste keer dat je hem er door draait toch
Grtjs

carla zei

Wat zijn het schattige stempels, daar kan je mooie kaarten mee maken en dat heb je ook gedaan.
Jammer voor jou dat de mal zo slecht werkt. Het zou niet mogen, want alles van hobby kost al zoveel centjes.
Misschien toch maar eens reclameren, want op deze manier ga je ze waarschijnlijk niet dikwijls gebruiken.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

hoi karin
vind die muisjes ook altijd het einde zo leuk en lief en dat is goed te zien aan je prachtige kaarten,als je zoveel last met die mal hebt zou ik een vraag gaan stellen aan de fabrikant! misschien hebben hun nog meer oplossingen
groetjes van corry

janieworkum zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Ik zou terug gaan met die mal. Dit hoort niet. Laten ze het zelf maar een keer proberen. dan kunnen ze het zien. Want deze mal ga je niet meer gebruiken.
Maar nogmaals je kaarten zijn wel prachtig geworden.
groetjes Janie

Marga50 zei

Wowwww wat een hele mooie kaarten heb je gemaakt. Ik zou de mal terug brengen. Groetjes Marga.

Unknown zei

karin
heel leuk die muisje en prachtig zijn ze wel
met jou mal zou ik eerst naar de winkel waar je hebt gekocht en vragen of ze nog klachten heeft gehad
en vragen of ze zou kontact met de firma of er een mogelijk is voor een oplossing is
zal hard duimen voor jou
veel liefs van marcelline

Marian zei

Prachtig je kaarten en mooi bewerkt
Leuke stempels En weg de mal probeer deze terug te geven succes
Groetjes

Michelle zei

Wat een schattige muisjes, ik snap heel goed dat je deze niet kon weerstaan!

Astrid zei

Schitterende kaarten Karin, een prachtige mal heb je gekregen hoor, jammer dat het allemaal zo zwaar gaat om hem uit de mal te krijgen.
Is het misschien een optie om er speciale foam op te doen, dan kan er niks in blijven hangen :)

liefs Astrid

Monique - Mienokje zei

Wat een schitterende kaarten heb je met die lieve huismuizen gemaakt. Groetjes, Mienokje

Helen zei

Hoi Karin, wat een mooie kaartjes. Deze muisjes zijn inderdaad erg lief. Zoals ik lees heb je alle opties die ik kan bedenken voor de mal al geprobeerd. Gauw er mee terug, want op deze manier gebruik je ze niet. Laat ze maar eens zien dat het beter kan. Succes. Groetjes, Helen