CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 17 augustus 2010

Vlug kaartje

Ja, dat is dus wel een vlug kaartje geworden daar ik al een heel stuk had (zie Blunder bij Trappenkaartje)/
Een soort hekkentje gemaakt met MS randpons en Tilda er op gezet.
Ik vond dat het achtergrondje een beetje aan de herfst deed denken en heb Tilda dan ook in die kleuren gekleed. De bloemen echter geven toch nog een beetje de sfeer van de zomer weer.

En zo is dat "Blundervelletje" toch nog een leuk kaartje geworden.
Wat is jullie mening?
Groetjes,

4 opmerkingen:

Lia zei

Zulke blunders wil ik ook wel maken ( LOL )
Het is allemaal nog goedgekomen dus!

gr. Lia

k@rin zei

hallo karin,

knap opgelost hoor.

en dat randje heel mooi gedaan. Ik ga dat ook eens proberen.

Je brengt me echt op ideeën hihi

groetjes karin

martina's kaartjes zei

Je ziet inderdaad, niks weggooien (alleen snappen de mannen dat zo niet.... : ) )
Mooi resultaat,
groetjes,
Martina

Ans zei

Zo zie je maar weer dat je iets na een blunder nooit weg moet doen. Je kunt er nog een schitterende kaart meemaken.
Ja Karin, je kent me van het hj. Mijn nicknaam is daar vers en ik woon in Noorwegen.
Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ga me ook aanmelden bij jou.
En Karin.....dit kaartje is helemaal van toepassing op het weer hier. Afgelopen maandag was de zomervakantie voorbij. En dat weten we...het is een beetje herfst buiten. Regen en wind.
Maar een fijne dag in Oostende.
Groetjes Ans