CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 13 augustus 2010

Hartendoosje

Vandaag wordt één van mijn kleinkinderen 19 jaar. Ik heb een héél speciaal geschenkje voor haar maar dat zal ik pas deze avond kunnen plaatsen. Je weet maar nooit dat ze eens op mijn blog komt neuzen.
Maar ik wil jullie toch mijn laatste knutselwerkje tonen. Ben een beetje door mijn "klein meebrengseltje" heen. Dus dit is het geworden. Deze is gevuld met 6 theelichtjes, maar kan natuurlijk ook met iets anders, naar gelang voor wie het bestemd is.


'k Zal er nog een serie maken, zo kom ik nooit zonder iets te staan als we onverwacht ergens op de koffie moeten. Denk, samen met een boeketje bloemen, het wel goed aankomt bij de gastvrouw. Of met een Eurobriefje voor een jarige?
  Groetjes,

5 opmerkingen:

Linda zei

Wat leuk gedaan, dat is echt een leuk cadeautje om te krijgen
gr Linda

martina's kaartjes zei

Heel mooi, dat zal zeker geapprecieerd worden zo'n kleinigheidje maar met veel persoonlijkheid. Is het een doosje waarrond je werkt of is het hele doosje uit papier gemaakt door jou ? In ieder geval, superwerk!
Nog een fijne vrijdag, Martina
x

Karin zei

Dank voor het lieve kommentaar. En jawel, Martina,het doosje is van het eerste tot het laaste stukje papier zelf gemaakt. Het heeft wel wat werk gekost maar daardoor vind ik het natuurlijk leuker.
Groetjes
Karin

cristel zei

heel erg mooi weer karin en dat zal zeker in de smaak vallen ik wou dat ik je gastvrouw effe was (lol)
grtjs

Annette zei

Hoi Karin,

Ik kom via google want ik ben op zoek n aar een patroontje van een harten doosje en deze is SUPERMOOI dus ik trek de stoute schoenen aan en vraag beleefd zou je het patroontje met me willen delen?
Groetjes Annette

scrapbook.annette@gmail.com