CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 20 augustus 2010

Geembossde kaartjes

En hier zijn ze dan, afgewerkt. Nu ja, helemaal tevreden ben ik niet maar 'k weet niet wat er aan ontbreekt of wat er teveel aan is. Nu moet ik wel zeggen dat de kleuren in het echt veel beter uitkomen dan hier op de foto's. (Ik heb ze ook op twee verschillende tijdstippen gefotografeerd).

Beide kaartjes zijn gestempeld met Versamark en met goudpoeder geembossed.
Bij het bovenste kaartje heb ik de "Cuttlebug"embossing lichtjes aangeschuurd zodat een witte ondergrond zichtbaar werd.
Met een MS pons een blauw boordje geponst en enkele blauwe steentjes als bloemenhartjes aangebracht.
Een boeketje gemaakt en samengebonden met een wit lintje.
Onderstaand kaartje is dan weer hoofdzakelijk gemaakt met groene accenten.
Bloemen gestanst met MD Creatables, hoekjes uitgeponst met MS hoekpons, een groen lintje en en groen roosje doen de rest.
Een paar steentjes als bloemenhartjes gebruikt.
De bloemblaadjes heb ik met Stickles bewerkt zodat ze glinsteren.

Jullie suggesties zijn altijd welkom.
Groetjes,

3 opmerkingen:

Linda zei

Hoi Karin

Schitterend gedaan, echt mooi.
gr linda

Carla zei

Hoi Karin,

In een woord schitterend

Groetjes Carla

Anoniem zei

hey

mooie kaarten!!
Karin, ik heb een vraagje, ik heb Marthasteward ponsen, waarvan de gewone gecombineerd met een hoekpons, maar weet niet goed hoe er mee te werken.

je kan mij mailen op Martine60@telenet.be
het is natuurlijkvrijblijven hé

alvast bedankt en nog
een fijn weekend

Tine