CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 11 augustus 2010

Handvol vlinders

Bewolkt, overtrokken, regen, de zon is ver te zoeken... wordt het nu langzaam al herfst? Dan zijn ook de laatste vlinders weer verdwenen. Jammer, want wat is er nu mooier dan vlinders?
Daarom heeft mijn oude vlinderstempel mij geinspireerd. 'k Heb met één en dezelfde stempel het achtergrondje en de rest van de kaart gemaakt.
Voor de tastertjes heb ik zes haartjes van mijn veegborstel gebruikt.
 Als je wil weten hoe ik het achtergrondje heb gemaakt, kan je het hier zien in deze TUTORIAL
Groetjes,

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Wat een mooie kaart ! Leuk gedaan ! Nog een fijne woensdag !
Groetjes, Martina
x

Riet Harikini zei

Schtterend

nicole zei

prachtig!!
en dat is het leuke va het freublen, je kan altijd vlindertjes zien!
groetjes Nicole

sieneke zei

Hoi Hoi

bedankt voor je berichtje op mijn blog.

deze kaart is ook weer prachtig.

Momenteel komt er niet veel uit mijn handen.
met de pup gaat het goed, alleen is de nacht wat te lang voor haar denken we.

ze was gisternacht de hele nacht rustig, maar vannacht heb ik haar om 5 uur uitgelaten ent oen begon ze weer te piepen.
hoop dat ze wel weer zonder piepen gaat slapen vanavond.
ze is ook nog erg jong en we hebben haar nog geen week.
ze moet ook aan alles wennen.

Groetjes sieneke