CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 12 augustus 2010

Langwerpige Easel kaart

Ik kan het niet laten. Tot vervelends toe een .... vlinder.
Herinneren jullie nog mijn berichtje "Kaars en Kaart" van 29 juli? Daar heb ik een uitgeponste vlinder gebruikt. Nu ging ik weer door mijn map met restjes en vind iets bruikbaars. Gepast van grootte voor een langwerpige easel kaart. Eén nadeel: er was een vlinder uitgeponst.
Moet toch nog kunnen, dacht ik, en stempelde een paar tekstjes op het onderliggend papier. Enkele vegen met mijn distressinkt en op het restje twee takjes met bloesems gestempeld. Door dat het restje afgewerkt was met glitters heb ik de bloesems met Ecoline ingekleurd en het geheel dan opgeplakt.

Onderaan een kantje, een tekstlabeltje en een paar bloemen en het kaartje was af. Zo is mijn restjeskaft ook weer een stukje armer en straks iemand een kaartje rijker.

 
Groetjes en nog een gezellige knutseldag gewenst,

3 opmerkingen:

Andrea zei

hoi Karin,
nee hoor nog niet vervelend,
vlinders en easel kaarten blijven leuk, zo ook jou kaart
groetjes andrea

k@rin zei

hallo karin,

hele mooie easelkaart.

Mag ik je bij deze ook vragen waar je dat kanten boordje hebt gehaald? Ik zou dat ook graag willen hebben, maar ik vind dat nergens. Waar heb jij dat gekocht?

groetjes karin

Karin zei

Hello Karin,
Ik kocht deze bij Hobbyshop Agnes.
Hieronder de link
http://www.knipvellen.eu/

Bedankt voor je complimentje op mijn kaartje.
Groetjes
Karin