CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 8 augustus 2010

Dromen

1001 Nacht.
Ja, soms is het goed om nog eens te kunnen dromen.
Deze kaart doet mij denken aan een kamer met open venster en een nachtelijk zicht op een paleis met gouden torens. Och ja, dromen zijn bedrog... maar kunnen soms toch een goed gevoel geven.
Even naar de realiteit.
De achtergrond heb ik gemaakt met een oude behangroller, bij gebrek aan een "Brayer" zoals het zo mooi gezegd wordt in het engels. Eerst een laagje geel, masker gemaakt voor de maan en dan verder met verschillende roodtinten erover.
Maanmaskertje weg en het paleis erop gestempeld. Een masker gemaakt van het paleis en erover met mijn roller in diverse kleuren groen. Over de maan een paar veegjes grijs voor wolken.
Masker verwijderd, ingekleurd en de torens met Perfect Pearls bewerkt zodat er een gouden glans op ligt.
De randjes rafelig gemaakt met een schaar en met zwart verouderd.
Boven een oosters lantarentje en een paar bloemen en de blik door het raam is compleet.
Onderaan een wens voor een magische dag en het kaartje kan op de post.

Ik wens jullie allemaal een prettige Magische zondag,

1 opmerking:

Françoise zei

Hé Karin,
Deze vindt ik schitterend ! Magisch !
Kusje
Françoise