CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 11 april 2012

Sneek peek

Hartelijk dank voor jullie lieve reacties.
Momenteel vind ik echt geen tijd om iedereen te beantwoorden. Maar ik kan jullie verzekeren, ik kom steeds kijken naar jullie blog. En wow wat zie ik daar telkens mooie creaties staan. De meeste zijn om echt jaloers op te zijn.
Ik denk dat mijn koopwoede uitzonderlijke proporties aan het nemen is. Vandaag enkele winkels afgedweild om "Artistaklei" te vinden. Ook had ik nog een Goudpatina nodig, dus nog maar eens rondgezocht. Wit kaartkarton stond ook op mijn verlanglijstje samen met DPC-papier 190 gr. Natuurlijk had ik weer meer mee dan nodig. Maar geen.... DPC-papier. Nergens te vinden. Nu zal ik maar verder kleuren op mijn normaal kaartkarton. Zo zal ik nooit weten of de kleuren beter tot hun recht komen. (snik, snik)
Gezien het nog paasvakantie is, vroeg mijn kleindochter of ze mee mocht. "Jazeker, maar vandaag doen we 'Omawinkels' ". Daarmee weet ze wat ik bedoel. Maar dat is geen straf voor haar. Ze vindt het leuk om winkels af te schuimen op zoek naar hobbymateriaal. Best dat er zo goed als geen hobbywinkels zijn in Oostende, anders zouden we iedere dag op pad zijn. (tot de portemonnaie leeg is natuurlijk, ha, ha.
Ik had een beetje met haar te doen vandaag, want gisteren is ze samen met haar zus in de kliniek geweest om haar 4 wijsheidstanden te trekken (Dat is niet eerlijk vindt ze want bij zus moesten er slechts 2 uit).
Ze liep door de straten met een dikke sjaal om zo haar gezwollen wangetjes te bedekken en natuurlijk tegen de tocht ook. Gelukkig mocht ze toch ijsjes eten van de dokter. Ze heeft met moeite een kinderijsje kunnen verorberen. Maar Opa (onze chauffeur van dienst) heeft het zich niet aan zijn hart laten komen en heeft lekker genoten van een pannekoek met vééééél bruine suiker.
(En dat verdiende ie wel, nadat hij mij op paasmorgen verraste met zo'n mooi bloemstukje.)


Eens thuis heb ik mij stilletjes in mijn knutselhoekje verscholen en verder gedaan aan een leuk projectje.
Hier alvast een paar sneek-peek:



Morgen krijgen jullie het afgewerkt stukje te zien, hopelijk met foto's waar de kleuren beter tot hun recht komen.

Voor wie dit berichtje nu in de late avond (23u) nog leest, wens ik een Goede nacht, en voor diegene die het pas in de morgen leest, wens ik een Goede morgen !


Groetjes  Karin


4 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Karin,
Ook ik wens je nu nog een Goede nacht.....welterusten en morgen fris weer op voor het kleuren van folie ☺☺☺.....of het verwerken daarvan.
Liefs Wilma

beahobby zei

Ben benieuwd naar morgen we wachten af.

Gr,
Bea

Unknown zei

goedemorgen karin ,
wel erg dat er weinig hobbywinkel zijn en bedankt voor jou leuke verslag
je maakt mij wel nieuwsgierig met die enkele foto
ook moet ik jou bedanken voor die leuke teksten voor een gelegenheid
zal straks nog eens komen piepen en wens je een prettige dag,en veel beterschap voor jou kleindochter
veel liefs van marcelline

Lia zei

Ik zit al heerlijk te genieten van je verhaaltjes, laat staan van je creaties, gezellig dat shoppen, en ik moest een beetje lachen om de wijsheidtanden, zoals wij de verstandskiezen noemen, mooi paasstukje heb je gekregen en benieuwd naar de rest van je sneekpeek,
groetjes Lia