CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 1 april 2012

Geen aprilgrap

Hello lieve Bloggers,

Na een lange afwezigheid ben ik terug in Blogland. 
Eerst wil ik een ieder danken die mij groetjes gestuurd heeft of een berichtje heeft gepost. 
Het leuke is dat ik zelfs nieuwe blogvolgers bij heb. Aan alle welkom. Ik hoop dat ik jullie allen niet nog een keer teleurstel.

Ik voelde mij na het sloopwerk een beetje slapjes. Temeer omdat ik dan ook het ganse appartement onder handen had genomen. Want er was ook schade in de slaapkamers en de keuken.


Ondertussen zijn al mijn doosjes de deur uit en raap ik al mijn moed en het klein beetje inspiratie dat er in mij zit samen, en begin opnieuw te knutselen. 
Maar de aanloop is moeilijk. Het ergste was het terugvinden van al mijn knutselgerief. Oh, ja, ik had het allemaal mooi gesorteerd, doosjes op zijn plaats in een nieuw kastje (moest ik wel nu de living in een nieuw kleedje stak)... maar na een maand of zes, zeven niets doen, moest ik toch eventjes zoeken. Ik had angst dat mijn stempelinkten zouden uitgedroogd zijn maar neen, alles nog prima in orde.
En mijn knutselhoekje in de living? Wel dat is sedert een paar dagen terug een puinhoop (ha, ha)
De reactie van mijn man (met een big smile) was hét van hét: "Wel ik voel me terug thuis".
Mijn conclusie daaruit was dat ie tevreden is dat ik terug aan de knutsel ben. Leuk dat hij zo reageerde .
Ondertussen had ik echter ook nog een nieuwe hobby gevonden. Heel lekker maar archie slecht voor de lijn, hi, hi. 
 Truffels, Pralines, Hazelnootjes in chocolade, Marsepein
en af en toe een machtig calorierijke chocoladetaart maken.
(Zeer tot vreugde van mijn echtgenoot)
Ik denk dat ik door al dat chocolade snoepen genoeg energie opgedaan heb voor een hele poos.

En hier is dan mijn eerste "product" van 2012.
Veel is het nog niet maar ik hoop dat het jullie toch bevalt.




Ik wens jullie een hele fijne dag.

Groetjes  Karin

23 opmerkingen:

Linda zei

Wauw prachtig is ie geworden en leuk dat je weer terug bent op je blog
gr linda

Eldi zei

Hoi Karin,leuk en fijn dat je je plekje weer hebt gevonden, vooruitkijkend.... t gaat je lukken!! En wat een heerlijkheden heb je gemaakt mmmmm\Groetjes

Lia zei

Hallo Karin, wat fijn dat je er weer bent, ik heb je echt gemist hoor.
Je chocolade ziet er heerlijk verboden uit haha.
Je boek/kaart is geweldig mooi gemaakt,
groetjes Lia

Adrie zei

Hee gelukkig daar hebben we Karin weer. Als dat geen toeval is , ik heb gisteren net een link naar jouw blog gemaakt,voor de geweldige teksten die jij hebt gemaakt.En een dag later ben je er ineens weer,grappig toch ?
Wat een heerlijkheden heb je gemaakt,knap hoor.En je boekkaart is prachtig geworden,aan alle kanten even mooi.Fijn dat je terug bent.
Lieve groetjes Adrie

Wilma zei

Hallo Karin,
Ook voor de grap had je terug mogen komen.....ik ben heel erg blij met dit berichtje, want ik heb je echt gemist.
☺☺☺ De liefde van de man gaat in België ook door de maag, maar zijn reactie op je "puinhoop" is SUPER.
Al dat lekkers is toch niet van vorig jaar? Mag aannemen van niet. Je eerste papieren product is SUPER en als jij bezig bent komt de inspiratie vanzelf weer.....daar ben ik van overtuigd.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Unknown zei

karin van harte welkom terug ,je heb ook niet stil gezeten
echt leuk om te zien ,jou boek vind ik prachtig
veel liefs van marcelline

Lia zei

Hallo Karin ,welkom terug!!!
En dat je bijna geen inspiratie zou hebben ,is aan de prachtige boekkaart niet te zien !!!!
En al die chocolade.......oeoeoeoe daar ben ik verzot op, maar gelukkig wordt ik van het kijken naar je foto's geen gram dikker!!! :) :)

liefs Lia

caroline zei

leuk dat je terug bent !
zoveel lekkers kwijl loopt uit mijn mond !
mooi doosje ook
hoop nog vele leuke dingen van je te bewonderen.
content met de renovatie ?
hier word er binnenkort gestart met plafond vloer en muurwand waartegen dan een kachel komt
nieuwe deuren en af is ie!
groetjes uit belgie
groetjes uit belgie

Hanny zei

Hallo Karin welkom terug in blogland.O wat ziet dat er allemaal lekker uit. En je eerste creatie ziet er weer heel mooi uit.

Groetjes Hanny.

Liesbeth zei

Hoi Karin, fijn om weer wat van je te horen, zo te zien is de inspiratie niet verloren gegaan bij de verbouwingen.
Welcome back en tot snel.
gr. liesbeth

Christine zei

Hallo Karin,
Ik ben blij dat je terug bent en dan nog met zo'n mooie creatie! Ook je chocoladespullen zien er overheerlijk uit! Laat je maar eens lekker gaan na al die werken!
Veel liefs
Christine

cristel zei

ja eindelijk ben ik blij dat je er weer bent en weer met een prachtige creatie en ola dat ziet er lekker uit hoor miijn lievelings snoep
grtjs

corryskaart zei

hoi karin
ziet er allemaal heel lekker en mooi uit, erg leuk om naar te kijken maar ik haal het niet in huis anders kan ik mij niet bedwingen:-))en je boekkaart ziet er super uit!
groetjes van corry

Michelle zei

Leuk dat je weer terug bent, en ookal met zulke mooie en lekkere dingen gelijk. Die chocolaatjes zien er heerlijk uit!

Cards en Box bij Lady M zei

hoi karin wat fijn dat je weer terug bent kunnen we weer genieten van je creatie,s en leuke berichtjes je nieuwe hobby ziet er erg lekker uit niet te veel van opeten groetjes maartje

Martha zei

Hoi hoi Karin!
Wat ben ik blij dat je weer terug bent, in blogland!
ik ben zo een grote fan van je!
Gelukkig ben je gezond, had ook zomaar anders gekund immers!
(spreek nu even uit ervaring)
je eerste project ziet er weer mooi uit!
Fijn dat je weer een nieuwe start kunt maken met de knutselarij!
Groetjes van Daatje

Sandra's Kaarten zei

Fijn dat je er weer bent hoor! Je eerst eproduct vind ik wel een heel mooi product! En die chocolade ziet er ook niet verkeerd uit, mmmmmm.... Als je nog een testpersoon nodig hebt, hihi...
Groetjes Sandra.

beahobby zei

Wat hebben we gemist en je boekkaart is echt prachtig.
Groetjes,
Bea

Annerieke zei

Hoi Karin,

Wat leuk weer wat van je te lezen, kan me voorstellen dat je hoofd bij andere bezigheden was. Wat geweldig dat je al dat lekkers maakt, ziet er ook zo mooi uit. En je eerste "product"...je bent het niet verleerd hoor, gewoon weer ontzettend mooi!

gr Annerieke

Gusta zei

ik vind hem superrrr

Gr Gusta

nicolet zei

Geeft toch helemaal niets, iedereen heeft wel eens zo´n periode! Je boekkaart is weer schitterend geworden!
Groetjes Nicolet

Marian zei

Ziet er super gaaf en mooi uit.
Je hebt het in je vingers hoor en je nieuwe hobby heel mmmmmmmm
Groetjes

Cathy zei

Welcome back!

Je chocoladecreaties zijn er prachtig en superlekker uit!!!!

Je boekkaart is een plaatje!