CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 20 april 2012

Eenvoudige kaartjes

Hello lieve Blogmaatjes,
Eerst welkom aan mijn nieuwe blogger en dank aan iedereen voor de leuke reacties.
Gisteren toonde ik jullie hoe ik soms achtergrondjes maak.
Hier zijn dan de kaartjes die ik met de jute heb gemaakt.
Drie heel eenvoudige kaartjes, enkel de kleuren verschillen. 
Bovenop de juteachtergrond stempelde ik die prachtige achtergrondstempel van HeroArts. De groene en de roze met bruine StazOn inkt en de blauwe met zwarte StazOn.
Vlinder en border zijn, als ik me niet vergis, Joy stansen. Die heb ik geembossed en met de bijpassende distressinkten ingekleurd.
Een drietal plaksteentjes moeten het lijfje van de vlinder accentueren.
Ik heb de kaartjes zonder tekst gehouden zo kan ik dat achteraf voor een gepaste gelegenheid nog aanbrengen.
(De fotoos heb ik genomen tijdens één van de hagelbuien hier. Daardoor is het effect van het gouden embossing niet zo goed te zien.)  

 



Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn "drie op een rij".
Vanuit Oostende,

Groetjes  Karin


13 opmerkingen:

Unknown zei

karin
ik moet bijbenen ,ik kan je niet volgen en je verrast ons met mooie kaarten
ja je heb met die elastiek techniek gisteren ook knap gedaan en deze zijn ook heel mooi gedaan
mooie kleuren
nog een fijne weekend
veel liefs van marcelline

moby_dick zei

Hallo Karin,
wat ben ik blij daar je terug bent , we hebben U gemist .
deze kaartjes vind ik persoonlijk heel mooi.
groetjes Monica

Liesbeth zei

Wat zijn ze mooi geworden Karin, je drie op een rij project is wat mij betreft super geslaagd.
gr. liesbeth

Wil zei

Hoi,

Wat een prachtige kaarten.
Zo MOOOOOOIIIIII

Groeten WIL

Yvonne zei

Wat een prachtige kaarten. Die achtergronden zijn super. Groetjes, Yvonne

carla zei

Wat zijn dit prachtige kaarten.
'k Zou niet kunnen zeggen welke de mooiste is.
Leuk gedaan Karin.
Groetjes,
Carla

Hanny zei

Karin deze kaarten zijn ook weer heel erg mooi.

Groetjes Hanny.

beahobby zei

Wat een mooie kaarten en ook de kleuren zo mooi.
Groetjes,
Bea

Summer-design zei

Vind ze alle 3 super Karin, mooi gedaan hoor!

Gr, Wietske

nicole zei

wat zijn ze leuk geworden!!
en ze zijn hetzelfde, maar toch door de verschillende kleuren hebben ze toch een geheel andere uitstraling.
groetjesssssss

nicolet zei

Mooie gestempelde kaarten!!
Groetjes Nicolet

SandraR zei

Prachtig en heel crea, Karin!
Echt heel erg mooi!

Liefs, San

Christine zei

Ik sluit mijn reactie aan bij de vorige. PRACHTIG!!
Liefs
Christine