CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 28 april 2012

Huwelijkskaartje

Hey lieve Bloggers,
Ik heb enkele huwelijkskaarten nodig. En heb mij aan het werk gezet.
Ik heb een arsenaal aan Creatables uitgehaald en die naar hartelust door mijn stansmachientje gedraaid.
Alles geembossed en gekleurd met Distressinkt.

De hartjes zijn met Nestabilities gestanst.
Om alles beter te doen uitkomen heb ik een blauw kaartkarton erachter gekleefd.
Ik had nog trouwringetjes liggen, dus die er dan opgekleefd. Dat hartje vroeg er eenvoudig om.


Binnen een paar labeltjes geplaatst. Zo kan ik mijn felicitaties erop schrijven.


Ik hoop dat jullie dit een leuk kaartje vinden.
Morgen plaats ik de andere maar moet nu eventjes iets afwerken waarmee ik de leden van mijn hondenclub wil trakteren.
Hier alvast een eerste glimp.

Die liggen te wachten om afgewerkt te worden....
en deze liggen te wachten om afgedroogd te worden.
Wil je het receptje van het beslag?
Wel hier is het dan:
Voor een springvorm van 20 cm. heb je nodig:
- 3 eieren
-90 gr. suiker
- 80 gr. bloem
- 12 gr. cacaopoeder
- 20 gr. maïzena.
1 theelepel bakpoeder

Werkwijze:
Klop de eieren en de suiker tot een romige massa.
Zeef de bloem samen met het bakpoeder, cacaopoeder en maïzena en schep dit voorzichtig bij je massa.

Snij een stuk bakpapier in de grootte van de bodem van je springvorm en plaats die erin.
Vet de hele vorm in en giet je beslag in de vorm.
Laten bakken in een oven op 180° gedurende 25 à 30 min. Voel met een prikker of het deeg genoeg is.

Dat was het dan voor het beslag.
Morgen komt het receptje voor de vulling en het glazuur aan bod.
Photobucket

6 opmerkingen:

nicolet zei

Moooi huwelijkskaartje!
Groetjes Nicolet

Kaartenkraam zei

Je trouwkaart is beeldschoon en je taarten lijken heerlijk, ben benieuwd wat voor moois je daar van gaat maken.

groetjes van Ank

Marian zei

Vind je kaart stijlvol en prachtig
Mooie randen gebruikt
En zie dat je druk aan he bakken bent wat zal het heerlijk ruiken bij je thuis
Groetjes Marian

k@rin zei

hele mooi kaart hoor. met die inkt komt dat heel mooi uit.

Adrie zei

Prachtige kaart Karin , zowel de binnenkant als de buitenkant. Zo te zien krijgen we nog iets heerlijks te zien.
Greoetjes Adrie

Martha zei

Hoi hoi Karin,
bezig bijtje!
wat een lekkernijen heb je gemaakt!
Je kaartje is prachtig!
Gaan de mallen nu gemakkelijker?
Laatst had je er toch zo een moeite mee?
Groetjes van Daatje