CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 29 juni 2011

Tutorial Scalloped border in PSP

Lieve Bloggers,
Ik ben jullie niet vergeten hoor, maar heb het een beetje druk gehad met het maken van twee tutorials.
Eén ervan heb ik geplaatst.
Het is er eentje waarvan mij per e-mail gevraagd werd:
"Hoe maak je een Scalloped border (schulpenrandje) in PSP".
Daar ik dat nog nooit heb gemaakt heb ik mij dus maar eventjes aan het werk gezet en mijn nog resterende grijze massa laten werken.
Zie je dat geschulpt randje boven en onder? Wel als jullie het ook willen maken, neem dan een kijkje in deze TUTORIAL
(vermoedelijk kunnen de meesten onder u het al, maar voor een beginner in PSP is een tutorial toch altijd leuk meegenomen)

Groetjes  Karin

5 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Karin,
Zit hier nu te glimlachen ☺☺☺. Mijn resterende grijze massa gaat hier niet meer aan beginnen.....LOL
Liefs Wilma

Linda zei

Ziet er leuk uit, maar ik heb geen PSP haha
gr linda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dank je voor de goede beschrijving hiervan Karin.
onderaan een bericht wil ik graag mijn naam, maar dan in mooie letters en scheef of verschillend, met of zonder plaatje, maken, hoe doe ik dat? Is dat erg veel om uit te leggen. Op deze laptop waar ik nu op werk heb ik geen PSP maar thuis wel. Als je tijd (en zin) hebt zou je me dat kunnen mailen? (www.marja47ar@gmail.com)
groetjes Marja

Summer-design zei

Nu moet ik wel heel erg lachen om 2 mensen, dat ben jij Karin en Wilma ook! Mijn resterende grijze massa is aan krimp onderhevig. Voor een keer spotten mag, mijn brein zegt , niet aan beginnen haha!

Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het leuk vinden om hier mee aan de slag te gaan.

Groetjes, Wietske

Marian zei

Knap werk hoor, maar ik waag me er niet aan. Weer geeneens of ik psp heb?????
Groetjes