CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 1 juli 2011

Gezellige terrasjesnamiddag.

Dag lieve Bloggers,
Gisteren heb ik een gezellige namiddag gehad samen met mijn kleindochter.
Van knutselen is er niets in huis gekomen.
Wel hebben we veel gekletst over school. Volgende week krijgen ze de uitslag van de examens. Dus nog een weekje vol spanning.
Om haar tweede jaar Tolk/vertaler af te sluiten werd er natuurlijk een lekker drankje gedronken.
en een hapje "Tapa's" erbij genomen.



De dag zou niet compleet geweest zijn als er geen ijsje was.
Dus.... maar ja, hoor, ... die kilootjes gaan er deze winter wel af. (hoop ik toch)
Eerst hadden we iets te drinken besteld, ik een Cappucino en zij een Cola.
"Neen, geen ijsje, geen pannekoek, niets." Zo hadden we besloten.....
maar toen we naar de kaart keken kreeg de lust in een ijsje toch de bovenhand.
Je kan daar toch niet aan weerstaan nietwaar?.

Weer een dag om niet te vergeten.


En haar zus mag ik ook niet vergeten. Momenteel is ze met haar ouders op reis en elke avond is het dan "Tjetten" met Oma.
Ik heb gisteren een printscreen van haar genomen terwijl wij aan de babbel waren en deze verwerkt.
Ik vond die dromerige foto .... "so beautiful".



Momenteel is het een beetje rustig in mijn hobbyhoekje.
Ik heb nochtans allerlei ideëen in mijn hoofd, maar ik kan ze niet omzetten in een kaartje of projektje.
Nu komt tijd komt raad, dus ook dat zal weer veranderen. Gewoon eventjes afwachten.
Ik wens jullie allen nog een leuke dag,


Groetjes  Karin

14 opmerkingen:

Nicole zei

Goede morgen Karin het ziet er erg gezellig en je hebt er weer wat moois van gemaakt!!En de foto van je andere kleindochter is echt een super crea geworden

Liefs Nicole

Lia zei

Wat heb je prachtige foto's van jullie beiden, heerlijk dat je een fijne dag hebt gehad samen, dat pakken ze je niet meer af,

groetjes Lia

Anoniem zei

Dat is echt genieten van elkaar, groot gelijk hebben jullie.
Maar je maakt me wel waterachtig hoor, dat ijsje mmmh.
Grtjes
Christa

Wilma zei

Hallo Karin,
En dat durf jij een ijsje te noemen ☺☺☺...zeg maar gerust een ijs. Het voordeel is wel dat je er langer van kunt genieten, toch?
Dit is ook samen genieten.
Liefs Wilma

Linda zei

gezellig hoor allemaal. En die ijsjes zien er wel heeeeeel aantrekkelijk uit
gr linda

Françoise zei

Ja....ja....wat je met een kleindochter zoal kan doen in 't stad hé ! Maar gelijk heb je ! Genieten zolang je kan !
Kusje,
Françoise

Brenda zei

hoi karin,

Ohhh wat is dit een leuke bericht van jou! Eindelijk weet ik ook hoe JIJ eruit ziet! Zo leuk!
Wat een ontzettende leuke kleindochter heb jij zeg...
Het ziet er allemaal erg gezellig uit, maar oohhh wat zien die lekker tapa's en jullie ijsje...nou ja ijsje zeg maar gerust big coupe er lekker uit zeg!! MMM zou er spontaan zin in krijgen!!
Alvast een heel fijn weekend, Karin!
Liefs Brenda

Martha zei

Hallo Karin,
dat ziet er gezellig uit,
fijn om zo,n goed contact te hebben, houd het vast!
Mooie fotoos en creaties!
Groetjes en liefs van Daatje, fijn weekend

Unknown zei

Wat een gezelligheid zo op pad met je kleindochter. Heerlijk zo samen genieten!

groetjes, Joke

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit
En lekker
Groetjes

Louise zei

Leuk zo'n gezellige middag met je kleindochter, dat is toch echt genieten. Het water loopt me in de mond bij het zien van al dat lekkers.

gr.LOuise

Ans zei

Dat is een dag die nog lang in jullie herinnering zal blijven. Zo gezellig op een terrasje genieten van allerlei lekkere dingen. Jullie hebben alvast een beetje gevierd dat ze geslaagd is.
In deze tijd komt er toch weinig van kaarten maken....maar over een maand of 4 is het alweer winter en dan kun je aan de slag.
Fijn weekend.
Groetjes Ans

SandraR zei

Prachtige foto's! Ziet er heel gezellig uit! Kleindochters om trots op te zijn.
En leuk om jou eens op een foto te zien.

Liefs, San

shana zei

hallo Karin,
dat kleine meisje is inderdaad heel erg gegroeid ;-)
Je hebt een hele mooie kleindochter.
en een dikke proficiat voor je hele mooie blog die ik al enkele keren bezocht heb en steeds is het genieten...
groetjes
martine uit Oudegem (shana)