CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 25 oktober 2010

Uit de "reserve"dozen.

Hello lieve Bloggers,
Vandaag ben ik al vroeg aan de slag geweest.
Ik maak meestal meer dan een afdrukje van een stempel. Je weet maar nooit dat ik véééééééééééééél inspiratie heb door dat stempeltje. Maar dan belandt er over het algemeen wel eentje in mijn reserve "stempelafdrukjesdoos".
(pfff wat een naam hé.)
'k Heb dan maar eens daar in geneusd en ik vond nog een half ingekleurd afdrukje.
Ik kleurde het verder in met Distressinkt en heb er onderstaand kaartje mee gemaakt.
Het scrapvel had ik in Mechelen gekocht bij LaBlanche en heb een geschikt stuk uitgeknipt zodat het als achtergrond kon dienen.
Het hulsttakje heb ik enkel voor een stukje uit het papier gesneden en verhoogd op de stempel gekleefd.

Daar dit kaartje zo vlug af was heb ik nogmaals in een andere doos gezocht, nl. mijn "achtergronddoos"
(niet lachen met al mijn dozen hoor.... 'k heb er nog zoooo véééél, lintjesdoos, sticklesdoos, bloemendoos, embossingpoederdoos, mica- en magneetvellendoos, alcoholinktdoos, inlegvellendoos, en, en, en... alle voorzien van een label maar zonder het woord "doos".)
Ook daarin vond ik nog iets bruikbaars.
1/4 van dit achtergrondpapier dat ik vroeger al gemaakt heb op een A4 glossy paper.
Dit zelfgemaakte achtergrondje had reeds alles om er een kaartje van te maken.
Enkel vond ik dat die dame naar iets zat te kijken.... dat er niet was...
Dus met StazOn een bosje rozen gestempeld en ingekleurd, hoe kan het anders, met Distressinkt.
Bovenaan nog een roos met rozenknopje geplaatst, onderaan nog een zelfgemaakt tekstlabeltje en dat werd het:


Ik heb zo mijn trouwe bezoekers die steeds een berichtje achterlaten en die wil ik vandaag hartelijk bedanken met een bloemetje.
(ik hou van iedere reacties, al wil ik het niet zo direct toegeven, hi,hi,hi)

Ik wens jullie allemaal een leuke dag,
Groetjes,

7 opmerkingen:

Linda zei

wauw schitterende kaartjes weer.
gr linda

Carla zei

Hey Karin,

Wat schitterend en weer zo apart en weet je wat ik ook altijd zo mooi vind die lijstjes om je kaarten heen heel chique.

Groetjes Carla

Françoise zei

Hallo,

Ja....ja....ons Karin heeft het weer voor elkaar gekregen ! Mooi weer, slecht weer.....geen nood, ze schud wel iets uit haar mouw !
Prachtig weer !
Kusjes,
Françoise

Karin zei

These are beautiful Karin! I love the second one with the lady who is "looking for something that is not there" and how you added the flowers to it. That background is beautiful too. Now I am going to see what else you made, while I was away from my computer! Oh, and thank you for the flowers :)

jacinta's hobbyhoekje zei

zeg niets hoor heb ook overal dozen en potjes staan met dingen erin
ladenkastjes zelf waarvan iedere la een sticker heeft zodat ik weet wat erin zit

wat zijn ze weer ontzettend mooi geworden zeg

liefs jacinta
ps zag dat ik meerdere mooie creaties gemist heb

nicole zei

dankjewel voor de bloemen :)
je kaartjes zijn weer top! de tweede vind ik helemaal super!!!!
zo zie je maar da tje niets weg moet gooien he?!
Ik heb ook overal een apart plekje voor hoor!!!
maar het meeste zit in laatjes
alleen.....staat er bij mij niets op....dus ik grijp nog wel eens mis hihi misschien een idee voor een volgend project.

groetjesssss

cristel zei

weer 2 prachtige kaartjes
grtjs