CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 17 oktober 2010

Dank lieve Bloggers

Eventjes dit berichtje om iedereen te bedanken die mee heeft helpen denken.
Sommigen zagen alles zoals het moest en anderen zagen net al ik die overlapping.
Dat zette mij aan het denken:
"Hoe kan dat nu?"
En toen ging er een
branden.
"Zou het soms de uitlijning niet zijn van mijn blog?"

'k Ben naar mijn sjabloonontwerper gegaan en heb de breedte van mijn pixels bekeken. En er een 20-tal bijgedaan.
En EUREKA!!!!! het is gelukt.
Zo simpel was het. Om d..d te vallen (westvlaamse uitdrukking)

De achtergrond is niet totaal naar mijn smaak, maar dat neem ik er nu maar bij.
Ben het een beetje beu om nog verdere aanpassingen te doen.
Met al dit zoeken is mijn kaartje voor morgen nog niet af. 'k Zal dus nog een tijdje bezig zijn.
Voor iedereen die nog niet slaapt, wens ik een goede nacht en voor iedereen die morgen dit berichtje leest, wens ik een goede dag.

Daaaaaag,

Geen opmerkingen: