CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 10 oktober 2010

Kaars idee

Gisteren waren we uitgenodigd op een huwelijksfeest.

(Tina en Dries, als jullie dit lezen: het was een uitzonderlijk mooi feest, perfect tot in de puntjes. We hebben genoten van elke minuut. Nogmaals hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!)
Maar de vraag was: Wat kan je geven aan trouwers die al enkele jaren samen wonen en alles hebben?
Die krijgen natuurlijk in plaats van een presentje, liever een centje.
Dat is gemakkelijk te doen, centje in een omslag en afgeven.
'k Vond dit maar niks en heb dan besloten om toch iets "anders" er bij te maken.
Een kaars.... nu ja, niet zo maar een kaars, maar wel een persoonlijke kaars.
Daarom heb ik hun uitnodiging genomen, ingescand
en uitgeprint op een servet.

Als je wil weten hoe ik het deed, neem dan eventjes een kijkje op deze TUTORIAL

Ik scheurde de geprinte delen uit en plaatste ze op de kaars. Vooraan hun tekst en achteraan het plaatje.
Eventjes verhitten met een heatgun en het plaatje hecht zich, door het smelten van het was, vast op de kaars.
Een lintje er rond gekleefd. De stengels van de bloempjes tot op een cm afgeknipt, verhit en in de kaars gestoken.

In een cellofaantje verpakt met natuurlijk een envelopje erbij dat ik bestempeld had.
Een vlug en eenvoudig geschenkje, nietwaar.
 


En waar ben ik vandaag mee bezig?
Hier alvast een voorsmaakje:

Groetjes,

2 opmerkingen:

wilma zei

Hallo Karin,

Erg leuk die kaars. Ook de andere creaties zijn erg mooi.

Wilma

Stephanie zei

heay heay Karin,

Heel erg leuk hoor ;)
ik heb je ook toegevoegd
ik zal kijken of ik hem ook bij hj kan krijgen

groetjes Stephanie