CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 19 oktober 2012

64 - 4 = 60

Aan alle lieve volgers die telkens een reactie plaatsen op mijn berichtjes:
dat wou ik eventjes kwijt want ik kan niet genoeg zeggen hoeveel plezier die reacties mij doen.
Mijn aftellijstje zegt: Na deze nog 60 te gaan. 
Ik heb terug oud materiaal uitgepakt:
Pearl Ex
Dit is een equivalent van Perfect Pearls met het verschil dat Pearl Ex moet gefixeerd worden. Dat doe ik met een spuitbus die ik indertijd nog gekocht heb om houtskooltekeningen te fixeren. Je kan ook haarlak gebruiken.
Wat heb je nodig?
Stempel, Versamark en Pearl Ex (of Perfect Pearl) en een zacht penseel.
Simpel hé?
Dit zijn dan de vier kerstkaartjes die ik heb gemaakt.
De glans/kleur komt in het echt mooier tot zijn recht.





Hieronder zie je hoe het hetzelfde kaartje verandert. Naargelang de lichtinval heb je glans of niet.
(klik op de kaartjes om ze te vergroten)

Wil je meer van mijn kaartjes zien met Pearl Ex klik dan HIER

En nu nog eventjes denken of ik nog iets creatiefs kan bedenken. Pff... het wordt alsmaar moeilijker om iets degelijks op mijn blog te plaatsen. Als ik zie welke mooie creaties jullie allemaal maken. Het kwijl loopt uit mijn mond als ik al die prachtige, nieuwe mallen en stempels zie. 
Doen jullie dat soms ook: Voor de gein je wensen invullen op internetshops .... Ik doe dit af en toe als ik jullie nieuw gebruikte materialen zie,... maar toch druk ik de knop "verzenden" wijselijk niet in. 
(Blijf ik trouw aan mijn voornemen? Of heeft het iets te doen met plaatsgebrek? Of met de portemonnee, want ook dat is een cruciaal punt, hi, hi)
Hier is het druilerig weer, ideaal om te knutselen. 
Dus zal ik dat straks maar doen hé.
Ik wens jullie allen een fijne dag, 

Photobucket

19 opmerkingen:

Lia zei

Laat ik nou net deze week dat ook in mijn handen hebben, ik was aan het reorganiseren op mijn kamertje en kwam het weer tegen.......het ligt nu in mijn zicht vooraan om het ook weer eens te gaan gebruiken.......

Linda zei

Ohhh wat een mooie kaartjes en wat een mooi effect geeft die glans eraan, supersssssssss
gr linda

Angela zei

Schitterende kaarten weer Karin....
Complimenten hoor zoals jij met weinig zulke prachtige kaarten weet te maken.... jij hebt al die nieuwe mallen en stempels niet eens nodig (ook al hebben ze vaak een heel hoog heb-gehalte *lol*). Jij laat ons vaak zien dat je met de spulletjes die je hebt (en dat is bij velen van ons behoorlijk véél) heel creatief bezig kunt zijn.... dit is een gave!!! Op verzenden drukken niet.... daarentegen níet op verzenden drukken is héél gunstig voor de portemonnee *lol*
Dank voor al je inspiratie...
grt Angela

Kaartenkraam zei

Soms doe ik dat ook dat invullen maar dan schrik ik zo van het totaalbedrag dat ik het toch maar niet verzend!
Je kaarten zijn erg mooi, wat een mooi effect heeft dat Pearl Ex!

groetjes van Ank

jolanda zei

prachtige kaartje

Dinie zei

Wat mooi Karin ,is weer eens wat heel anders dan de kaartjes die ik maak.
Maar dit zou ik ook wel eens willen proberen.
Mijn complimenten hoor voor de mooie kaartjes die je maakt.
Ik ben volger van je geworden dus kan ik gelijk kijken als je weer wat gemaakt hebt.

Gr Dinie

Monique zei

Het zijn prachtige kaartjes!
grtjs
Monique

Bea zei

Ze zijn stuk voor stuk mooi gemaakt Karin....

groetjes Bea.

Monique - Mienokje zei

Wat is dit mooi!!!
Jij mag de verzendknop niet indrukken als je van je "oude mik" zulke mooie kaartjes kan maken. Je maakt me bijna jaloers dat ik een nieuweling ben ;-)
Groetjes, Mienokje

Liesbeth zei

mooi resultaat heb je op je kaartjes Karin, ziet er erg chique uit zo.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi karin
wat een geweldige kaarten met dat spul en vooral de witte bomen met blauwe lucht vind ik SUPER!!
fijn weekend en groetjes van corry

Unknown zei

karin
waar haal je toch jou creatieve ideetje
stuur wat naar mij , ik heb weer een dipje
ze zijn weer prachtig gedaan
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

cristel zei

Nou ik heb me eigenlijk ook voorgenomen om eerst eens het oude te gebruiken en soms kom je hele leuke vervangers tegen op you tube want sommige dingen vindt ik echt we duur maar doe zo voort met je (oude) spulletjes want je kaarten mogen echt weer gezien worden hoor ze zijn schitterend en inderdaad kan wel voorstellen als je er zoveel moet maken dat je dan soms niet meer weet wat te maken. Maar laat je maar gaan,wij komen wel keuren hoor. Grtjs

carla zei

Dat gaat hier nogal eens vlot met je kerstkaartjes.
Weer een heel mooi serietje erbij.
Groetjes,
Carla

Marian zei

Ziet er allemaal weer prachtig uit
Heb dat ook van ik ga eerst mijn spullen die ik heb voor de kerst opmaken je moet tenslotte alles ook opbergen.
Groetjes Marian

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt
leuk met het glanseffect
en jij hebt helemaal geen nieuwe spulletjes nodig als je van dit soort mooie kaarten maakt
we hebben allemaal wel het hebgehalte maar de portemonnee zegt telkens "eerst even stoppen en het oude opmaken"
zo zie je maar weer hoe mooi je kaarten kunt maken met oudere materialen
ik doe dat ook geregeld hoor.

groetjes anneke

Michelle zei

Wonderlijk dat je maar met een paar materialen zoiets moois kunt maken!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend!

Wilma zei

Hallo karin,
Alweer een PRACHTIGE serie. Mijn voorkeur gaat uit naar het derde kaartje.....de lucht boven de MOOIE GLIMMENDE bomen ziet er echt DREIGEND uit ☺☺☺.
Enneh.....die puntjes doen het.....hihihi.....alle 3.
Fijn weekend.
Liefs Wilma

Martha zei

Hoi hoi Karin,
ooooo wat loop ik achter op jou blog en wat heb ik zitten genieten van al die mooie dingen die je weer hebt gemaakt!
je verhaaltjes zijn altijd zo gezellig!
En ach ja ik herken dat, ik word ook altijd zo hebberig van al die mooie knutselspulletjes,
afgelopen zondag naar een beurs in breda geweest, daar heb ik best wel leuke dingetjes gekocht,
ook dingetjes die ik echt nodig had hihihi....
Groetjes van Daatje