CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 23 oktober 2012

56 - 4 = 52

Goede morgen iedereen,
Gisteren begon de dag maar miezerig... nevel, regen en koud. Wat is je planning dan op zo'n moment?
Eerst een appeltaart bakken, om die 's namiddags gezellig te kunnen opeten met z'n tweetjes. En dan?
In je knutselhoekje kruipen natuurlijk, daglampje aan, proberen je gedachten twee maanden verder in de tijd te verplaatsen en zien of er iets zinnig uit je handen komt.
Plots komt het zonnetje erdoor, ramen en deuren open en fris windje laten doorwaaien. Daglampje uit en dan zit je daar te knutselen en denk je: "Stop ik er nu mee of doe ik verder?" Wel, ik heb verder gedaan. 
Ik weet niet of het gelukt is maar zo ben ik te werk gegaan:

Een achtergrondje met Versamark rechtstreeks op het kaartkarton gestempeld, daarover Pearl Ex geveegd en gefixeerd, dat leverde dan zo'n resultaat op.


Daarna lustig aan de hendel van mijn Big Shot gedraaid om al de Nestabilities  in goudkarton erdoor te krijgen.


Stempeltjes geplaatst en met goud embossingpoeder bewerkt.


Andere met gekleurd embossingpoeder ingekleurd.





Gespeeld met de stansjes, linksom, rechtsom, onderste boven, tot ik een ander resultaat bekwam.

('k heb zo de indruk dat deze denneboom een westenwind of eerder een oostenwind getrotseerd heeft)

Bij deze kaartjes heb ik mijn nieuwjaarswens binnenin geplaatst.
Dat was het dan weer vanuit mijn knutselhoekje.
Ik wens jullie allen nog een fijne dag.   
Photobucket

8 opmerkingen:

nicolet zei

Wat ziet dat er weer schitterend uit Karin!!
Fijne dag verder!
Groetjes Nicolet

Wilma zei

Hallo Karin,
Jij komt er wel met het aantal kerstkaartjes voor de Kerst. Je laat weer een MOOIE serie zien.
Enneh.....wat dat boompje betreft.....ramen en deuren gesloten houden ☺☺☺!!!
Liefs Wilma

SandraR zei

Leuke kaarten weer!
En je schiet al aardig op zo!
Jij redt het wel om vóór de Kerst klaar te zijn!
*respect*

Liefs, San

Helen zei

Prachtig weer. Je bent in ieder geval goed op weg ...

Unknown zei

karin
je heb het zonnetje gezien en je kreeg een warm gevoel ,vandaar met warme kleuren gewerkt
ze zijn weer mooi gedaan
veel liefs van marcelline

corryskaart zei

hoi karin
toch leuk als ik je verhaal zo leest en er komt zoiets mooi's uit je handen:-))prachtige kaarten
groetjes van corry

Marian zei

Prachtige serie weer En jij maakt ook altijd zo mooi je foto,s
Groetjes

cristel zei

Prachtige kaartjes mooi met de kadertjes hoor
Grtjs