CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 29 oktober 2012

48 - 1 = 47 Kerstkaart met vlinders?

Eén kaartje gemaakt.
Ja, mijn serie van honderd is zoveel als gedaan want mijn project van 40 is ook al klaar. Maar dat kan ik nog niet tonen. Mijn gemaakte labeltjes zullen dan ook van pas komen.
Dus als ik die 40 erbij tel dan hoef ik er niet veel meer te gaan.


Vermoedelijk denken jullie nu "wat hebben vlinders met kerst te doen". Nou, helemaal niets maar ik vond het leuk om te doen. En... in het warme zuiden zijn er toch ook nog vlinders. En zie je ze niet in de lucht, dan zijn er beslist die rond Kerst nog vlinders in de buik hebben.
(tel mij daar maar niet meer bij hoor)
Ik wou rond de vlinders een gouden geembossed lijntje. Maar met mijn Versamarkpen was dat niet zo makkelijk.
Ik heb dan maar een maskertje gemaakt en dat lichtjes verschoven op de vlinders gelegd. Met het Versamark stempelkussen erover geweest en geembossed. Dat deed ik verschillende keren (naar links, naar rechts, naar onder enz.) tot ik tevreden was met de contouren.
Daar ik de vlinders een beetje "bloot" vond heb ik ze nog een geembossed kleedje gegeven.
 
Zo, dat was het dan weer voor vandaag.
Ik wens jullie allen nog een fijne dag en dank iedereen die het de moeite vindt om mijn blog te bezoeken.

Photobucket

8 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Karin,
nou dan zal er wel een grote last van je af zijn gevallen,
zoveel kaartjes maken!
Knap hoor!
Wat leuk deze kerstkaart met vlinders!
Bedankt voor de handige tip van het embossen!
Groetjes van Daatje

jolanda zei

mooi kaartje

Trudy zei

Wat een pracht kaart is dit weer Karin!!
Groetjes Trudy

Marian zei

Wat een prachtige kaart weer
En de vlinders prachtig
Groetjes

Wilma zei

Hallo Karin,
Een origineel kerstkaartje met vlinders. Gelukkig geen "blote" vlinders ☺☺☺ op dit PRACHTIGE kaartje.
Liefs Wilma

corryskaart zei

Hoi Karin
Gossie dat jij al klaar bent met je kerstkaarten,super zelf moet ik er nog genoeg zodat ik de hele komende maand nog bezig ben,en je kaart is met vlinders heel mooi en geslaagd
Groetjes van corry

Helen zei

wat een prachtig kaartje is dit weer en je vlinders zijn erg kerstig!

Cards en Box bij Lady M zei

dat is vast een pak van je hart dat je bijna klaar bent ik vindt het heel knap van je vooral om dat je zoveel verschillende variatie,s hebt groetjes maartje