CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 29 juli 2011

Hello Blogland + Watermerktutorial

Hello aan allen die me zo'n heel klein beetje gemist hebben.
Eerst wil ik jullie danken voor de lieve berichtjes die ik in mijn mailbox heb gevonden.
Neen hoor, ziek ben ik niet. Ik heb/had een vorm van ...


Alhoewel er allerlei leuke en nieuwe dingen gereed liggen om te verwerken, kom ik er maar niet aan toe de nodige inspiratie te vinden.
Ondertussen is er naast mijn gewone PC ook nog een Laptop bijgekomen zodat ik mijn tijd kon vullen met het overzetten van bestanden, foto's enz.
'k Heb dan op de twee computers draadloos netwerk geplaatst zodat ik gezellig met de twee "beestjes" kan bezig zijn.
Ook heb ik, op vraag van Renate, geprobeerd een Watermerktutorial te maken.
Als je wil weten hoe ik dat dolfijntje met mijn naam (hierboven) gemaakt heb dan kan je de werkwijze hier vinden.

Ik hoop dat er gauw weer een paar
  gaan branden die mij terug de nodige inspiratie brengen en mij terug aan het knutselen zetten.
Ook wil ik mijn nieuwe volgers danken voor het volgen van mijn blog. Leuk dat jullie het de moeite vinden om mijn blog te bezoeken. Ik hoop dat ik jullie niet meer zo lang in de steek zal laten.
Ik wens iedereen nog een heel leuke dag,

Groetjes  Karin

14 opmerkingen:

corryskaart zei

hoy karin
ach je moet maar denken dat er meer mensen zijn die het af en toe niet zien zitten:-))
groetjes van corry

Wilma zei

Hallo Karin,
Zou het kunnen helpen om de stekker in het stopcontact te steken.....sommige lampjes gaan dan branden ☺☺☺
Ik ben af en toe wel "langs" gehopt, maar je was ergens anders mee bezig.
En jeeeeetje.....ik heb toch wel een tijdje moeten zoeken naar dat dolfijntje bij je naam.....ik zag eerst alleen maar een vogeltje bij je naam.....maar de aanhouder wint en ik heb je dolfijntje gevonden.....hihihi.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

k@rin zei

aha, terug van weggeweest.

Inderdaad, ik heb je, net als velen waarschijnlijk, u gemist.

Ik lees dat je ondertussen druk bezig geweest bent, met ditje en datje. Ik ben dus benieuwd wat het zal geworden zijn.

groetjes karin

Marian zei

Hallo Karin, jij en geen ideeen kan haast niet. Zelfs dit berichtje maak je weer gezellig.
Maar ik denk dat we allemaal wel eens even rustpuze nodig hebben om weer ideeen op te doen en ja we wachten toch ook op het zonnetje
Groetjes

Lia zei

Hallo Karin, we hebben allemaal wel eens een knusteldip hoor, maar vanwege de vakantie dacht ik je je ook hiervan aan het genieten was,je inspiratie komt vanzelf weer terug hoor,

groetjes Lia

SandraR zei

Je bericht is al net zo creatief als de projecten die je maakt! Hahaha! :-D
Doe maar kalm aan, we wachten wel op je!

Liefs, San

cristel zei

ik heb je heel erg gemist hoor maar we gaan vanzelf wel weer zien wat voor moois je nog gaat maken en bedankt voor de tutorial
grtjs

Christine zei

Blij je te horen Karin want ik had het al gedacht dat het stilletjes was bij jouw. Maar ja eigenlijk ben ik ook niet zo productief de laatste tijd, maar het komt wel terug zeker.
Toch ben ik blij iets van je te horen met of zonder freubelen!
Liefs
Christine

Ans zei

Jeetje Karin.......ik heb ook geen inspiratie nu. Maar wees gerust, dat komt wel weer hoor (hoop ik tenminste). Zit nu heerlijk buiten met een goed boek. Is ontspanning voor mij.
Fijn weekend.
Groetjes Ans

Adrie zei

Gelukkig je bent er weer , ik dacht de vakantie is zo goed bevallen , die is vast weer de hort op.Ik wacht geduldig af hoor , komt vanzelf weer.Ik ben op dit moment ook niet zo aanwezig in blogland.Mijn website is nu officieel online , en heb het daar erg druk mee gehad.
groetjes Adrie

Martha zei

Hoi hoi Karin,
fijn dat je er "weer"bent,
je hebt gelijk weer een geanimeerd blogberichtje!
Gezellig!
Groetjes en weer tot snel van Daatje

Unknown zei

hallo karin
ben blij dat alles goed gaat
het dipje hebben we allemaal
ik geniet van jou inspiratie
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Nicole zei

Goede morgen Karin,
Gelukkig is er nix ergs aan de hand want dat dacht ik dus ook!Maar toen ik zag dat je nog wel op HJ kwam was ik gerust gesteld:)
Ik wil zeker weten het watermerk gaan maken.En ik wacht met spanning af tot het bekende lampie weer gaat branden ;)

Liefs Nicole

Cathy zei

Hoi Karin!

Ik heb je leuke blog gemist. Blij dat je er weer bent!!!

Kan geloven dat je het druk had met andere dingen en die inspiratie komt wel. Soms moet je alles even links laten liggen om er dubbel zo hard weer in te vliegen.