CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 29 juli 2010

Kaars en Kaart

Ergens verloren in een hoekje van mijn kast vond ik gisteren een eenvoudige rustieke kaars. Toen kwam het idee om deze te versieren. Op een tissue papiertje een paar bruine stempels geplaatst en met mijn heatgun op de kaars gesmolten. Onderaan een uitgeponst boordje, een lintje en bloemen verwerkt.



Voor het kaartje gebruikte ik het negatief van de uitgeponste vlinder als mal. Eerst witte StazOn er op gesponst en dan met Distressinkt een kleurtje gegeven. De uitgeponste vlinder er op gekleefd zo dat het erop lijkt dat er een schaduw is. Met een MS-pons een boordje geponst in roze papiertje, Distressinkt rondom en een paar poësieplaatjes maken het kaartje tot wat het is.
Ik vind dat kaars en kaart samen hand in hand in de tijd terug kunnen gaan.

 Groetjes,


Geen opmerkingen: