CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 15 juli 2010

Distressinkt opbergen

Ik heb, voor mij althans, de ideale oplossing gevonden om mijn 36 Distressinktkussentjes en mijn zelfgemaakte applicators compact op te bergen.
Gisteren kocht ik in de Aldi twee stapelbare koelkastschaaltjes. Op het oog meegenomen. Misschien ideaal voor mijn Distressinkt dacht ik.
Dus deze morgen aan de slag gegaan.
Er kunnen dus 18 doosjes in de onderste box. En de bijpassende applicators in de minder hoge bovenste box.  Met een reepje karton een afscheiding gemaakt en dan kan ik er nog extra sponsjes in kwijt.
De ene doos heb ik gevuld met de rood en geel schakeringen, de andere met de groene en blauwe.
Hier zie je dan het resultaat.


Wil je weten hoe ik de voorbereiding heb gedaan? Neem dan een kijkje op TUTORIALS pagina
Ben er wel tevreden mee.
Groetjes,

1 opmerking:

Françoise zei

Karin,
Super je opbergdozen, je bent er me toch wel eentje hé ! Je verzind wel iets, en het lukt je dan nog ook !
Goed weekend,
Françoise