CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 8 mei 2011

Moederdag



11 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Succes en plezier straks en ik zal duimen dat het droog blijft hoor!!

Groetjes, Jaimie

Ellen zei

Hoi Karin,

Leuk gedaan weer zeg. Ik ben ook helemaal weg van PSP doe het al jaren en het komt vaak van pas.
Voor jou ook een hele fijne moederdag en tot gauw weer.

Groetjes,
Ellen

Nicole zei

Karin dank je wel jij ook een hele fijne moederdag!

Liefs Nicole

Angela zei

Dank je Karin....erg lief. Jij ook een hele fijne (groot)moederdag gewenst.... en heel veel succes op de rommelmarkt samen met je kleindochter. Zag op de buienradar dat het er vanochtend niet slecht uitziet.... en de rest moet maar overwaaien.
Veel plezier...
xxAngela

Linda zei

Dank je wel Karin, ik ben al goed verwend vanmorgen met zelfgemaakte kadootjes van mijn kinders.
jij ook fijne dag gewenst
gr linda

Adrie zei

Dankjewel Karin , jij ook een hele fijne moederdag (op de markt) Ik hoop voor jou en je kleindochtyer dat het toch allemaal lukt vandaag.Hier staat veel wind , en het regent af en toe licht.Hopelijk treffen jullie beter weer.We horen er vast wel weer van.
Groetjes Adrie

Trudy zei

Geweldig wat leuk Karinj.
Groetjes Trudy

SandraR zei

Wat mooi gemaakt, Karin! En dank je wel! :-D

Marian zei

Ziet er weer prachtig uit
Groetjes

Cards en Box bij Lady M zei

bedankt voor je wens ik hoop dat je ook een fijne moederdag hebt gehad gr maartje

Christine zei

Dank je wel Karin! Maar dit geldt natuurlijk ook voor jou! Ik hoop dat je een fijne dag had en dat je lekker veel spulletjes kon verkopen! We horen er wel van!
Liefs x
Christine