CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 28 september 2012

92 - 4 = 88


Het lijkt wel een wiskundeles te zijn. De tafel van vier zal ik in ieder geval kennen.
Want hier nog maar eens 4 kerstkaartjes.
Met een Tim Holtz stans een vorm uitgestanst. Daarvoor heb ik het linnenkarton dubbel gevouwen en de bovenkant niet meegesneden.
Met Versamark en Sternenstaub (embossingpoeder) kerststempeltjes erop geplaatst.
De gouden kerstroos is een creatable.
De "muziek"achtergrond is met witte StazOn gestempeld. 



Voor de binnenkant heb ik nog een oude tekststempel gevonden.
En een leuke sneeuwman ingekleurd. 


Het is ook fijn dat ik Danielle als nieuwe volger mag begroeten
Ook jullie reacties maken we telkens bij. Merciekes hoor!
Nu nog vlug eens kijken wat ik nog kan maken. Ik heb een leuke verpakking gezien en denk dat ik deze maar eens zal proberen te maken. Het patroontje heb ik al gelamineerd dus nu nog enkel het gepast materiaal uitzoeken. 
Ik wens jullie nog een fijne dag,
Photobucket

6 opmerkingen:

jolanda zei

Weer een mooie serie.
Je moet er eigenlijk nog best veel,maar zo gaat het wel snel

Linda zei

Wat een leuk model kaartjes weer. Ik ben reuze beniewd naar je verpakking hihi
gr linda

Louise zei

Deze zijn ook al zo mooi, lief afdrukje heb je gebruikt en ik vind de tekst ook erg mooi!!.

gr.LOuise

Christine zei

Sfeervolle kaartjes Karin, weer knap gedaan!
Liefs
Christine

Michelle zei

Mooie kaarten, alleen die binnenkant is al een kunstwerkje opzich!

Angela zei

Schitterende kaarten Karin....
grt Angela