CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 27 augustus 2012

Meisje in klaprozenveld

Hello!
Tijdens een autoritje zag ik aan een berm, heel verloren, één klaproos staan.
Dat deed mij denken aan mijn vakantie in Duitsland toen ik een veld vol klaprozen zag.
Thuis gekomen zocht ik de foto op en verwerkte er een Digi in.
Onbewust had ik glossy paper genomen om de foto uit te printen.
Mijn Distressinktkussentjes genomen en ingekleurd.
Dat viel best mee vond ik en heb er dan ook een kaartje van gemaakt.
Een achtergrondpapiertje, de ingekleurde foto uitgestansd. Het voetje over de rand laten hangen.
Een labeltje erop en klaar was het.
Een eenvoudig kaartje werd het, zonder tierlantijntjes.

Echte foto en digitale stempels kan je toch mooi combineren.
'k Denk dat ik dat meer zal doen.
Photobucket

12 opmerkingen:

Anneke klerks zei

Heel mooi gedaan
liefs anneke

cristel zei

Maar wel heel speciaal vindt ik maar een heel leuk idee
Grtjs

Christina zei

Dat ziet er prachtig uit Karin!
Groeten Kristel

Anoniem zei

opnieuw hgeel origineel!

Karin, ik zal eventjes uit circulatie zijn omwille van verhuis pffffffffffff...
ook heb ik een nieuwe blog opgestart omwille van problemen bij de oude, waar jij natuurlijk van harte welkom bent.
groetjes
Tine

Marian zei

Ziet er weer prachtig uit mooie foto
Groetjes

carla zei

Leuk gemaakt Karin.
Dit genre kaarten heb ik zelf ook al gemaakt.
Tof om te doen hé.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

mooi gedaan

Elly zei

Een prachtig kaartje,een leuk idee deze combinatie!

Groetjes Elly

Martha zei

Hoi hoi Karin,
Wat heb je een leuke combie gemaakt,
foto en stempelafdrukje, prachtig!
ik heb genoten van je fotoos van dat feest!
Gezellig en warm!!!
Groetjes van Daatje

Helen zei

wat leuk gedaan. Groetjes, Helen

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Dat is nog eens een plezant kaartje zo met die combinatie !

Groetjes, Jaimie

Monique - Mienokje zei

Wat een origineel idee en wat een prachtig eindresultaat!
Groetjes, Mienokje