CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 27 juli 2012

Nostalgie

Hello,
Vandaag ben ik de nostalgische toer opgegaan.
Toen ik een tijdje geleden een documentaire zag over de Poëzieplaatjes, kwam het in mijn gedachten dat ik er ook nog liggen had.
Wisten jullie dat er nog slechts TWEE firma's over gans de wereld zulke plaatjes fabriceren? Eén in Amerika en één in Duitsland.
Ernst Freihoff †2000 (de EF-plaatjes) zijn jeugddroom blijft voortbestaan in deze firma.
Neem eens een kijkje en je wordt verplaatst in je eigen jeugd.
(toch de ouderen onder ons, hi,hi)
  Met één van die plaatjes...

... heb ik dan dit kaartje gemaakt.
Nu ga ik nog een beetje mijmeren over vervlogen tijden.... en een kaartje maken met deze stempel:

Tot een volgende keer,
Photobucket

7 opmerkingen:

Unknown zei

karin
ze zijn heel mooi gedaan
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Cathy zei

Gewoonweg wauw!!!!

cristel zei

een hele knappe nostalgische kaart hoor
grtjs

Linda zei

Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt
gr linda

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Summer-design zei

Is mooi geworden Karin, nnn nog veel creaplezier!

Gr, Wietske

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,het blijven mooie plaatjes toch?De kaart die je gemaakt hebt mag er ook wezen hoor!groetjes Miranda