CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 28 februari 2011

Knalrood

Na vandaag hebben we al weer twee maanden van 2011 achter de rug.
Pfff... wat gaat de tijd toch snel.
Gisteren scheen het zonnetje en ik voelde mij in lentestemming.
’k Had lust om een kleurig kaartje te maken.
Dus maar weer eens... misschien tot vervelends toe... een knalrode klaproos.


Met de MS Round the page-ponsen heb ik een rand gemaakt en er een geel lintje doorgevlochten.
Voor de 4 hoekjes heb ik bloemenkernen gebruikt die ik vastgezet heb met splitpennen.

De klaproos heb ik ingekleurd met... hoe kan het anders... Distressinkt.

En nu ga ik verder werken aan mijn kaartje voor morgen.
Wil je een glimpje zien?

Ik wens jullie allen nog een prettige dag.
Groetjes,

13 opmerkingen:

nicole zei

die mooie klaprozen gaan echt niet vervelen, ik blijf ze prachtig vinden!!!!
en leuk dat lintje erdoor gevlochten!
en ikwacht in spanning af naar je volgende kaartje :)
groetjesssssss

jans zei

mooi kaartje met de klaproos grt jans

Christina zei

Een prachtige kaart weer Karin!!
Groeten Kristel

Anoniem zei

hallo Karin,

je kaart is weer fantastisch mooi geworden


Groetjes

Tine

Liesbeth zei

Prachtige Bloemenkaart heb je gemaakt Karin, erg mooi ingekleurd ook, en de rand is ook erg bijzonder.
gr.Liesbeth
ps. ben erg benieuwd naar waar je mee bezig bent

Wilma zei

Goede morgen Karin,
....Uit eten wil zeggen uit eten en niet alleen maar een doosje bekijken...we kunnen het wel combineren...eten en bekijken...hihihi. Het eten was trouwens lekker en wij hebben hier gisteren maar ééééén bui gehad en de zon niet gezien...helaas.
En hoe kom je er bij...tot vervelens toe...echt niet hoor. Je kaartje is schitterend en wat heb je die roos mooi ingekleurd en dat nog wel met die (di)stress inkt...GEWELDIG. T'is wel heel leuk om te doen, toch?
Nog een fijne dag en tot morgen.
Liefs Wilma

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Karin,

groetjes, Hannie

Adrie zei

Nou mij mag je regelmatig "vervelen"
met zo'n kaart hoor Karin , ik blijf ze geweldig vinden.Je kleurt ze zo geweldig mooi in , dat verveelt nooit om naar te kijken.
Ben benieuwd naar je volgende creatie.
Groetjes Adrie

Linda zei

wauw wat is ie weer mooi, die bloem is gewoon net echt
gr linda

Het zonnetje in huis zei

Hallo Karin,

Wat mooi wéér en zeer benieuwd naar je volgende creatie :-)

groetjes, Jaimie

Christine zei

Dag Karin,
Héél mooi en mij verveeld dat niet hoor want klaprozen zijn gewoon prachtig!
Liefs
Christine

Marian zei

Wat een prachtige bloem en je kaart
heel gaaaaaaf
Groetjes

Karin zei

Very pretty! I love the bright red and the frame you created with that punch :) The ribbon is the perfect addition!