CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 29 september 2010

Bloemenkaart

Ik ben terug in mijn gewone doen: Kaarten maken.
Tenslotte moet ik toch mijn stempels die ik in Mechelen en in Duitsland heb gekocht uitproberen.
Eén ervan is een bloemenstempel van "LaBlanche".
Ik heb bewust "oude" kleuren gekozen en enkel Distressinkt gebruikt.
Wil je weten hoe ik mijn stempels met Distressinkt inkleur? Neem dan een kijkje op deze TUTORIAL
Helemaal op het laatst heb ik de kaart met water, gemengd met goud Perfect Pearls, bespoten zodat er een lichte goudwaas op ligt en de kaart er vervaagd doet uit zien.
Een lintje, een bloem en de vlinder werken het verder af.
De vlinder is uit mica gesneden en aan de achterkant bewerkt met verschillende kleuren Stickles (niet goed zichtbaar op foto)

Inspiratie ervoor waren deze bloemen die ik op reis gezien heb.



Ik wens jullie nog een prettige dag,
Groetjes,

5 opmerkingen:

Linda zei

Schitterende kaart
gr linda

Carla zei

Hallo Karin,

Wat een mooie foto's van je geboortestreek en wat een heerlijke taart.
Nog maar net terug en al weer zo een prachtige kaart. Hoe kleur je in met distress inkt (met een penseeltje!!).

Ik heb je mooie kaarten gemist

Groetjes Carla

nicole zei

ik denk dat ik ook maar eens een tripje moet gaan maken als je er zulke goede inspiratie van krijgt?!!!
je kaart is supermooi.
groetjessssssssss

martina's kaartjes zei

Een mooie, elegante kaart !
groetjes, martina
x

Gusta zei

wat een mooie kaart echt heel appart

groetjes Gusta