CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 4 februari 2013

Eventjes laten weten dat ik...


...iedereen wil danken voor de woorden van medeleven. Ook dank voor de mailtjes en kaartjes die ik kreeg. Zoals jullie wel opgemerkt hebben is er niet veel veranderd op mijn blog. Ook thuis niet, mijn hobbyhoekje ligt er nog bij zoals ik het in aller ijl heb moeten verlaten. Voorlopig is het knutselen, m.a.w. de inspiratie ver te zoeken. Enkelen van u hebben een update naar mijn gezondheid gevraagd. Laat mij zeggen dat, gezien de gebeurtenissen, het betrekkelijk goed gaat met mij. Tussenin een dagje met een "Holter" rondgelopen, een fietstest gedaan en einde deze maand moet ik nog eens terug om een echografie te laten doen. Ondertussen ben ik pillen aan het slikken alsof het snoepjes zijn.

Gisteren kreeg ik dan nog een bedroevend nieuws.
 Mijn enige zus, (62j), is zaterdagnacht plots overleden. 
"Zus, rust in vrede." 


Lieve Bloggers,
Ik hoop dat mijn volgend berichtje beter nieuws brengt. 
'k Wens jullie allen nog een fijne dag.


Photobucket

31 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi karin
na alle ellende ook nog dit slechte nieuws
wens je heel veel sterkte en kracht toe en pas ook goed op jezelf!
warme groet van corry

Monique zei

Heel veel sterkte!
Heel veel beterschap!
groetjes
Monique

Marian zei

Gecondoleerd met je zus. Heel veel sterkte ook voor de komende tijd.
En pas goed op jezelf want ook jij heb al je energie nodig om weer aan te sterken.
Veel liefs van Marian

janieworkum zei

Lieve Karin
Dat is nog al wat, gecondoleerd met je zuster. Ik hoop dat het voor jouw ook langzaamaan wat beter gaat. maar dat zal deze week wel moeilijk zijn.
Ik wil je heel veel sterkte wens in deze moeilijke tijd.
Lieve groetjes janie

Jolita zei

Oei Karin, wat een naar nieuws allemaal. gecondoleerd met het overlijden van je zus, wat verdrietig! Ook van je hartinfarct had ik nog niet gelezen. Ik wens je veel beterschap en moed!
Lieve groet,
jolita

Wies zei

Hallo Karin,
Gecondoleerd met het overlijden van je zus. Veel sterkte toegewenst met alles.
Groetjes, Wies

Martha zei

Lieve karin,
allereerst van harte gecondoleerd met het verlies van je zus!
Heel veel sterkte!
wat vervelend voor je dat je ook nog geen inspiratie hebt gekregen,
ik hoop dat het toch wel weer snel terug zal komen!
In gedachten denk ik aan je!
Heel veel liefs van Daatje

carla zei

Een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze dan.
Karin ze weten jou precies ook goed te vinden.
Een spoedig herstel en ook veel sterkte bij het overlijden van dit grote verlies van je zus.

Dikke knuffels,
Carla

Lia zei

Och Karin toch, wat een verdrietig nieuws toch.............Heel veel sterkte de komende tijd , let goed op jezelf, dat je eigen herstel er niet bij inschiet, al zal het allemaal niet makkelijk zijn voor je.....
Liefs Lia

Unknown zei

karin
ikwens je heel veel sterkte in deze moeilijke dagen en ook voor jou familie
karin , heelveel beterschap voor jou toegewenst
en heel veel moed houden
veel liefs van marcelline

anneke's creaties zei

gecondoleerd met je zus, wat is dit verdrietig, en nog zo jong,
ik wens je heeeeel veel sterkte toe
en beterschap,
doe vooral rustig aan en denk goed aan jezelf

groetjes anneke

jolanda zei

Wat een tegenslagen heb je op dit moment.
Heel veel sterkte.

k@rin zei

oei,
ik ben je vorig berichtje gaan opzoeken, want blijkbaar heb ik deze gemist.
Ik wist niet dat je zo ziek was, mijn excuses van mijn onwetendheid.
Ik ben blij dat je iet of wat beter bent, maar het is natuurlijk nog een lange weg te gaan.
Ook wil ik je condoleren met het heengaan van je zus. Zo jong. en onverwachts. Jammer dat je geen afscheid meer kon nemen.
Ik leef met je mee.
2012 is slecht geëindigd voor u en 2013 begint precies niet zo al te best.
Maar weet, het is nu nog maar februari. Er komen nog vele maanden die een lichtpuntje kunnen geven in 2013 hé.
Veel sterkte in deze moeilijke periode.
met tederheid, karin

Christine zei

Een goed herstel Karin en gecondoleerd met het verlies van je zus! Veel sterkte!
Liefs
Christine

Welkom bij Happy Stamper zei

Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
lieve groetjes
angelique

cristel zei

a ik wilde eigenlijk net vanavond een mailtje sturen naar je maar zag in ene keer je blog in mijn lijst staan het gaat op gebied van je gezondheid toch stilletjes aan wat beter en natuurlijk het heeft tijd nodig he dus doe het ook rustig aan he en heel veel sterkte gewenst en gecondoleerd
dikke knuf

Cards en Box bij Lady M zei

hoi karin wat een verdrietig nieuws ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je zus doe het zelf ook maar rustig aan want het is ook niet niks wat er met jou gebeurd is lieve groetjes maartje

Annerieke zei

Hoi Karin,

Wat naar allemaal en wat zul je verdrietig zijn. Wens jullie heel veel sterkte!

Annerieke

Crealien zei

Heel erg veel sterkte.
En doe zelf ook maar rustig aan!

Groetjes Evelien

Roelie zei

Hoi Karin,
wat een verdrietig nieuws moest je ontvangen. Heel erg veel sterkte, en hopelijk wordt je gezondheid ook een heel stuk beter de komende tijd!
Groetjes Roelie

Lia zei

Wat een vervelende dingen allemaal, gecondoleerd met het verlies van je zus, heel veel sterkte en beterschap toegewenst,
groetjes Lia

Wilma zei

Gecondoleerd met het verlies van je zus Karin. Heel veel sterkte toegewenst.
Wil jij een beetje op Karin letten, want ze moet niet te veel hooi op haar vork nemen. Van ♥-e Beterschap Karin.
Liefs Wilma

Françoise zei

Blij wat nieuws te hebben. Verzorg je goed. Ook sterkte gewenst bij het overlijden van je zus.
Groetjes,
Françoise

CreaLautje zei

heel veel sterkte!!

Michelle zei

Ik vind het heel erg voor je Karin, heel veel sterkte en kracht toegewenst. Voor jouw en je familie.

Liefs Michelle

Astrid zei

Gecondoleerd met het overlijden van je zus, ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd !!
Ook heel veel beterschap voor jou toegewenst !

liefs Astrid

Meinsje zei

Gecondoleerd met het verlies van uw zus.
Sterkte voor nu en voor de tijd die komen gaat,en dat u zelf weer goed mag opknappen.

Hartelijke groet,Willy

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Ik wens je van harte veel beterschap toe
Liefs, Emma

Monique - Mienokje zei

Gecondoleerd met je zus. Heel veel sterkte in deze,toch al, moeilijke tijd. Let je goes op jezelf, zodat je snel opknapt? Liefs, Mienokje

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ben nu na een tijdje weer aan het rond blokken en kom dus ook zo bij jouw terecht. Schrik van je bericht en hoop dat het weer met jezelf ( met pillen ) een beetje de goede kant is opgegaan. Dan nog het berichtje van je zus erover heen. Lijkt me zo erg als je enigste broer of zus overlijd. Heb je je ouders nog? Mijn man heeft 7 broers en zusters. Nou als er daar een van weg valt?!! Dat hoop ik niet hoor ... maar toch. Jij heel veel kracht om dit alles te door staan en natuurlijk wachten we weer op een berichtje van jou.
Lieve hartelijke groetjes Lida

Teresita zei

Karin, son muy bonitos tus trabajos!!!